BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Så klart de är okej att stanna kvar ❤️
men vad är de för jobb du har? Ingen tillgång till toa det måste man ha!
hur har det gått hittills? Har det avstannat? Håller tummarna för det! ❤️
Så klart de är okej att stanna kvar ❤️
men vad är de för jobb du har? Ingen tillgång till toa det måste man ha!
hur har det gått hittills? Har det avstannat? Håller tummarna för det! ❤️
Så klart du får stanna kvar här vi hoppas fortfarande på de bästa! Har pratat med många av mina vänner och typ alla har faktiskt fått en blödning nån gång under graviditeten. Eftersom dina test var svaga ibörjan kanske du faktiskt inte är så långt gången som du tror. Håller fortfarande tummarna för dig!
vad Jobbigt med de jobbet förstår att de inte är jättekul om man börjar blöda då stackare.
Hej! Idag var det dags för ultraljud och allt såg bra ut, fostret mätte 7+6 som appen sa. Hjärtat slog och nu kan jag andas ut, litegrann iallafall! 😁
Ja än så länge har det inte kommit tillbaka. Har inte bokat något vul på grund av det. Fick på posten ett prov om TUL den 25/7. ska träffa BM den 9/7 och när denna veckan är över så har jag kommit längre än sista graviditeten så jag har lite delmål att komma över längs med vägen!
jag är också extremt trött. Slutat med mitt kära kaffe och mår illa varje morgon så jag har en lång startsträcka på mornarn. ❤️
Hej.
nu har jag fått ljusrosa och lite röda flytningar under 2 dagar. Det är inte varje gång jag går på toa men lite till och från. Jag har inte ont någonstans men blir ju så orolig så jag knappt kan jobba idag. Oroar jag mig i onödan tror ni eller hade ni sökt upp barnmorska. ?
jag har googlat lite och ja det är ju tidigt, inte någon kraftig blödning och det är den här tidpunkten jag brukar ha min mens om jag skulle ha de. Så det verkar ju fullt normalt ? men som sagt man blir så nojig. ????
Så klart du får stanna kvar här vi hoppas fortfarande på de bästa! Har pratat med många av mina vänner och typ alla har faktiskt fått en blödning nån gång under graviditeten. Eftersom dina test var svaga ibörjan kanske du faktiskt inte är så långt gången som du tror. Håller fortfarande tummarna för dig!
vad Jobbigt med de jobbet förstår att de inte är jättekul om man börjar blöda då stackare.
Hej.
nu har jag fått ljusrosa och lite röda flytningar under 2 dagar. Det är inte varje gång jag går på toa men lite till och från. Jag har inte ont någonstans men blir ju så orolig så jag knappt kan jobba idag. Oroar jag mig i onödan tror ni eller hade ni sökt upp barnmorska. ?
jag har googlat lite och ja det är ju tidigt, inte någon kraftig blödning och det är den här tidpunkten jag brukar ha min mens om jag skulle ha de. Så det verkar ju fullt normalt ? men som sagt man blir så nojig. ????