• fancyr

BF Januari 2025

Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari. 

Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt Glad{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Januari 2025
  • Anonym4848
    Kazi2 skrev 2024-06-01 18:43:58 följande:

Status för idag är att det inte har varit någon färgad flytning alls, har dock fått ont i ryggen som ?förvärkar? typ. 

hoppas innerligt att det stannar såhär Och inte kommer tillbaka.

Åh håller alla tummar att det håller sig i schack nu! Hjärta
  • smulis85
    Kazi2 skrev 2024-06-03 17:20:29 följande:

Hur går det för er alla? ❤️

Jodå trött och illamående som vanligt så de är väll som de ska Flört Hur går de själv bokat nått vul? Såg att blödningen avtagit så håller tummarna att de håller sig borta nu Hjärta
  • Anonym4848

Inget vidare..börjat blöda lite igen här. Kom lite på pappret förut men verkar ha avtagit igen för stunden. Vill bara att det ska bli fredag nu då jag kan få det bekräftat. Gråter

Är riktigt orolig nu över att åka till jobbet imorrn..tänk om man börjar störtblöda plötsligt (vilket jag läst att många gör). Jag har ingen tillgång till toalett och sjukt mycket ansvar = kan inte ens föreställa mig hur jag löser den situationen isf. Men kan ju inte vara hemma hela veckan ifall det skulle börja heller?!

Borde väl lämna tråden egentligen, men hänger kvar till mitt vul på fredag om ok..Hjärta
  • JSAS

Vad roligt! Jag har också BF 20 jan och det är mitt tredje barn. Hur mår du än så länge?

• Lillkroken

Hej tjejer. Jag har nog BF i februari, men det kanske är okej att hänga på er iallafall (: Går allt vägen så blir detta nummer 3 ( och 5 ) och en lite sladdas <3

• littlewickewire

Jo ganska bra. Har börjat må illa (sjukt, men blir glad för det 😅), inte så farligt än så länge, men ett lätt illamående nästan hela tiden.

Ser fram emot TUL nästa vecka för att få allt bekräftat..! 
  • Kazi2
    smulis85 skrev 2024-06-03 19:13:03 följande:
    Jodå trött och illamående som vanligt så de är väll som de ska Flört Hur går de själv bokat nått vul? Såg att blödningen avtagit så håller tummarna att de håller sig borta nu Hjärta

Ja än så länge har det inte kommit tillbaka. Har inte bokat något vul på grund av det. Fick på posten ett prov om TUL den 25/7. ska träffa BM den 9/7 och när denna veckan är över så har jag kommit längre än sista graviditeten så jag har lite delmål att komma över längs med vägen! 

jag är också extremt trött. Slutat med mitt kära kaffe och mår illa varje morgon så jag har en lång startsträcka på mornarn. ❤️

• Kazi2
    littlewickewire skrev 2024-06-03 22:39:02 följande:
    Jo ganska bra. Har börjat må illa (sjukt, men blir glad för det 😅), inte så farligt än så länge, men ett lätt illamående nästan hela tiden.

Ser fram emot TUL nästa vecka för att få allt bekräftat..! 

Åh vad härligt med TUL! 

mitt är så långt fram 🙈 förstår känslan med illamåendet då jag har samma 😂

• 81718171

Har inga ul eller Tul inbokade förutom 2:a besöket hos BM den 20/6 som är lite som en milstolpe. Kommer aldrig dit innan Mf e på tapeten. Mår skiiiiit illa om mornarna nu men även kvällsillamående. Mkt växtvärk som kommer o går. Såg hormonranden igår! Chocken, kommit typ i mitten av graviditeten me de andra tre o nu innan ens magen kommit 😅 den där svullna magen har ju kommit dock som ett brev på posten men ah får la se hur allt ter sig. V.7+0 idag eller 10+1 ???? vi vet ju inte riktigt men går efter 7+0

Svar på tråden BF Januari 2025