BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Status för idag är att det inte har varit någon färgad flytning alls, har dock fått ont i ryggen som ?förvärkar? typ.
hoppas innerligt att det stannar såhär Och inte kommer tillbaka.
Hur går det för er alla? ❤️
Vad roligt! Jag har också BF 20 jan och det är mitt tredje barn. Hur mår du än så länge?
Hej tjejer. Jag har nog BF i februari, men det kanske är okej att hänga på er iallafall (: Går allt vägen så blir detta nummer 3 ( och 5 ) och en lite sladdas <3
Ja än så länge har det inte kommit tillbaka. Har inte bokat något vul på grund av det. Fick på posten ett prov om TUL den 25/7. ska träffa BM den 9/7 och när denna veckan är över så har jag kommit längre än sista graviditeten så jag har lite delmål att komma över längs med vägen!
jag är också extremt trött. Slutat med mitt kära kaffe och mår illa varje morgon så jag har en lång startsträcka på mornarn. ❤️
Åh vad härligt med TUL!
mitt är så långt fram 🙈 förstår känslan med illamåendet då jag har samma 😂
Har inga ul eller Tul inbokade förutom 2:a besöket hos BM den 20/6 som är lite som en milstolpe. Kommer aldrig dit innan Mf e på tapeten. Mår skiiiiit illa om mornarna nu men även kvällsillamående. Mkt växtvärk som kommer o går. Såg hormonranden igår! Chocken, kommit typ i mitten av graviditeten me de andra tre o nu innan ens magen kommit 😅 den där svullna magen har ju kommit dock som ett brev på posten men ah får la se hur allt ter sig. V.7+0 idag eller 10+1 ???? vi vet ju inte riktigt men går efter 7+0