• fancyr

BF Januari 2025

Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari. 

Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt Glad{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Januari 2025
  • Sola13
    EmmyLO skrev 2024-07-04 09:09:13 följande:

Åh stackars, det här illamåendet är inge roligt. Är på semester utomlands och känner själv att det är väldigt begränsande! Förhoppningvis så går det över för oss båda snart! Är det denna vecka du ska på KUB? Håller tummarna! 🙏

Ja, varit där nu och allt såg bra ut ❤️❤️❤️ är överlyckligt! 
  • smulis85

Var på kub förra fredagen och allt såg bra ut så skönt Glad Nu längtar man till RUL Flört

• EmmyLO
    Sola13 och Smulis85:

Vad härligt att höra! 🥰❤️ Funderar ni nåt på att även göra NIPT? Vi har fortfarande inte bestämt oss?
  • Sola13
    EmmyLO skrev 2024-07-05 10:36:33 följande:
    Sola13 och Smulis85:

Vad härligt att höra! 🥰❤️ Funderar ni nåt på att även göra NIPT? Vi har fortfarande inte bestämt oss?
    Vi har bestämt oss för att inte göra det :) fick låg risk på kub och nöjer oss med det! 
  • Kazi2

😩 bruna flytningar idag. Vet att det kanske inte beror på missfall, men efter förra missfallet som startade lika dant och jag inte kände något då så är jag superorolig nu. Men vet sen innan att ingen bm eller akuten här i min region hjälper mig förens en eventuell blödning (alltså rött) slutat eller att jag har smärtor. 

är idag i v.11+6. Förra missfallet startade i v.7 och blev bekräftat i v.8

känns som att jag får allt i denna graviditeten då jag inte hade några problem i första 🙈

• Lillkroken
    Kazi2 skrev 2024-07-10 09:22:15 följande:

😩 bruna flytningar idag. Vet att det kanske inte beror på missfall, men efter förra missfallet som startade lika dant och jag inte kände något då så är jag superorolig nu. Men vet sen innan att ingen bm eller akuten här i min region hjälper mig förens en eventuell blödning (alltså rött) slutat eller att jag har smärtor. 

är idag i v.11+6. Förra missfallet startade i v.7 och blev bekräftat i v.8

känns som att jag får allt i denna graviditeten då jag inte hade några problem i första 🙈

nä dom håller stenhårt i alla tider nu under sommaren fick jag som svar. Jag hade rosa flytningar en dag, men hoppas och tror det var för att jag och killen hade myst till det lite dagen innan.. Hade också en rosa flytning precis o början där..1-2 veckor efter plusset.

visst blir man tokig 😌

• Kazi2
    Lillkroken skrev 2024-07-10 14:36:28 följande:

nä dom håller stenhårt i alla tider nu under sommaren fick jag som svar. Jag hade rosa flytningar en dag, men hoppas och tror det var för att jag och killen hade myst till det lite dagen innan.. Hade också en rosa flytning precis o början där..1-2 veckor efter plusset.

visst blir man tokig 😌

Ja de gör det året om här?

igår hjälpte jag till med att riva en liten bit av våran ruttnande altan. Tänker att det måste ha berott på det! 

vi får hålla tummar åt varandra!

• Anonymt12435

Hej alla! 

Håller tummarna åt er alla! 

Är själv gravid i v 14 nu, gjort NIPT och fick svar att det såg bra ut förra veckan. På torsdag har vi tid för ?vanliga? tidiga ultraljudet.

Har inga barn sedan tidigare men däremot haft 4 missfall senaste 2 åren, börjar inse att detta förhoppningsvis är vår tur! 

• Sola13
    Anonymt12435 skrev 2024-07-16 09:39:13 följande:

Hej alla! 

Håller tummarna åt er alla! 

Är själv gravid i v 14 nu, gjort NIPT och fick svar att det såg bra ut förra veckan. På torsdag har vi tid för ?vanliga? tidiga ultraljudet.

Har inga barn sedan tidigare men däremot haft 4 missfall senaste 2 åren, börjar inse att detta förhoppningsvis är vår tur! 

Härligt att allt såg bra ut på NIPT! Och så spännande med UL och att ni snart ska få se bebisen! ❤️ 
Svar på tråden BF Januari 2025