BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Ja de är så sjukt!
jag hade inte ont, lätta rosa blödningar till och från så fick göra ett uvi test först. Det visade såklart negativt.
först efter det fick jag till ett vul. Men de var med nöd och näppe, de ifrågasatte om jag ens var gravid 🙄 så fick göra ett gravtest till där. De visade positivt fortfarande och kan ju göra det en tid efter missfall.
det visade sen att inga rester fanns och att allt var borta.
fortsätt stå på dig, och be dom utesluta allt annat.
Ja de är så sjukt!
jag hade inte ont, lätta rosa blödningar till och från så fick göra ett uvi test först. Det visade såklart negativt.
först efter det fick jag till ett vul. Men de var med nöd och näppe, de ifrågasatte om jag ens var gravid 🙄 så fick göra ett gravtest till där. De visade positivt fortfarande och kan ju göra det en tid efter missfall.
det visade sen att inga rester fanns och att allt var borta.
fortsätt stå på dig, och be dom utesluta allt annat.
Hur går det för alla med symtom?
Har haft någon dag med lite bröstspänningar och växtvärk i magen men annars ingenting.
Verkligen inga symtom. Är det någon där liksom?
Fick tid idag på gyn!
Syns en hinnsäck med gulesäck men för litet för 7+1 som det borde vara idag. Men de får ju inte döma ut i detta skede, även om jag förstår att det är kört. Tråkigt såklart men är ändå helt inställd på det, därför jobbigt att inte få klara besked så man kan boka skrapning och gå vidare!
Så ny tid nästa vecka för att kolla igen..vågar fortfarande inte snusa förrän det är helt klarlagt så bara att kämpa på, en dag I taget.
Hade varit så kul att hänga här med er och passade så bra i våra liv just nu, vem vet om vi ens har fler chanser kvar?
Ska vara i v 8+0 idag, har fortfarande bars väldigt lätta symtom. Smått illamående ibland, känt av som lite ?mensvärk? igår under en kortare stund, tycker mina bröst är lite svullna jämfört med vanligt men gör inte alls ont. Trötthet och svullen mage, men det är standard för mig 😂
Fick tid idag på gyn!
Syns en hinnsäck med gulesäck men för litet för 7+1 som det borde vara idag. Men de får ju inte döma ut i detta skede, även om jag förstår att det är kört. Tråkigt såklart men är ändå helt inställd på det, därför jobbigt att inte få klara besked så man kan boka skrapning och gå vidare!
Så ny tid nästa vecka för att kolla igen..vågar fortfarande inte snusa förrän det är helt klarlagt så bara att kämpa på, en dag I taget.
Hade varit så kul att hänga här med er och passade så bra i våra liv just nu, vem vet om vi ens har fler chanser kvar?
Fick tid idag på gyn!
Ska vara i v 8+0 idag, har fortfarande bars väldigt lätta symtom. Smått illamående ibland, känt av som lite ?mensvärk? igår under en kortare stund, tycker mina bröst är lite svullna jämfört med vanligt men gör inte alls ont. Trötthet och svullen mage, men det är standard för mig 😂
växtvärken kickat igång något otroligt nu senaste tre dagarna, könner verkligen igen detta från förra graviditeten. Eftermiddags illamåendet är fruktansvärt. Kräker inte men är så nära hela tiden om jag inte står stilla! Jobbar natt och rätt fysiskt krävande och just nu är det svårt 😅 barnmorska idag som tyckte jag skulle ha ett tidigt VUL redan nästa vecka 🙏🏻
Hej!
Jag och min sambo är gravida med vårt första barn och har BF den 30e januari (om allt går som det ska!). Vi är 29 respektive 30 år gamla och är väldigt exalterade och oroliga på samma gång för allt som kan gå fel. Mina appar visar lite olika datum i hur långt gången man är i men i vecka 5 ska jag i alla fall vara (4+3/5 dagar).
Jag skaffade precis mitt konto på familjeliv så vet inte riktigt hur den här sidan fungerar men är det någon som har samma/nästintill samma BF får du gärna skriva, det är skönt att ha någon att jämföra lite med :)