BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Här slog illamåendet till ordentligt igår kväll och nu på morgonen. Mår så illa inte spytt än men så nära
äta äta äta och äta lite till. Hur mår ni andra har ni också fått ökade symtom?
Det låter förståndigt! Och starkt av dig att ha slutat med både temp och test! 💗 Tycker att du kan vara snäll mot dig själv om det skulle bli alltför lockande att testa någon enstaka gång! Det är inte lätt med alla tankar, känslor och hormoner just nu.
Jag ska erkänna att jag fortfarande tempar? vet egentligen att jag verkligen borde sluta men det är en sån (falsk) lättnad när temperaturen håller sig hög och en låtsaskontrollkänsla. Men jag ska definitivt sluta tempa, men kanske nästa vecka. Känns för svårt att sluta med både test och temp samtidigt 😅
Det är nog klokt att inte tänka på det så mycket; själv har jag dammsugit Google och familjeliv på allt möjligt under mina sömnlösa nätter. Det har nog inte hjälpt ett dugg! Snarare tvärtom 😂
Vi får peppa varandra att tänka positivt! Det är större chans att allt går bra än tvärtom 💗
Haha tack! Starkt av dig att sluta också! 💗
Ja, vi ska dit 31 maj, så exakt två veckor dit. Känns som att tiden sniglar fram. Har ni fått tid för vul? Håller alla tummar och tår för er också 🙏
Läste att illamåendet slagit till för dig idag. Har också förstått att man ska äta lite lite och ofta för att försöka lindra det. Håll ut och heja dig!
Hur mår du i övrigt? Har du några andra symptom?
Jag är också illamående sedan drygt en vecka tillbaka, men har inte spytt än. Ibland är illamåendet mer påtagligt och andra gånger mindre, men nästan alltid närvarande. Enda gången jag inte mår illa är när jag äter haha. I övrigt blir jag ibland förlamande trött, men det kan bero på att jag sover dåligt. Och har väldigt ömma bröst och bröstvårtor?
Haha tack! Starkt av dig att sluta också! 💗
Ja, vi ska dit 31 maj, så exakt två veckor dit. Känns som att tiden sniglar fram. Har ni fått tid för vul? Håller alla tummar och tår för er också 🙏
Läste att illamåendet slagit till för dig idag. Har också förstått att man ska äta lite lite och ofta för att försöka lindra det. Håll ut och heja dig!
Hur mår du i övrigt? Har du några andra symptom?
Jag är också illamående sedan drygt en vecka tillbaka, men har inte spytt än. Ibland är illamåendet mer påtagligt och andra gånger mindre, men nästan alltid närvarande. Enda gången jag inte mår illa är när jag äter haha. I övrigt blir jag ibland förlamande trött, men det kan bero på att jag sover dåligt. Och har väldigt ömma bröst och bröstvårtor?
Här slog illamåendet till ordentligt igår kväll och nu på morgonen. Mår så illa inte spytt än men så nära
äta äta äta och äta lite till. Hur mår ni andra har ni också fått ökade symtom?
Ni som varit gravida innan, upplever ni att det syns tidigare på magen nu när ni är gravida.? Jag tycker att min magen redan syns speciellt på kvällen. Inte så mycket såklart men lite gran. Jag är ju bara i vecka 8, 7+0.. det är nästan så jag funderar på om det skulle vara 2 ?!
Jag är pyyyyttelite mer hoppfull nu. Äntligen slog CB digital över till 3+ igår 5+6 (ej morgonurin), så behöver ju inte vara kört det här..kan ju ha tagit någon dag extra innan det tog sig. Men olidligt jobbigt med denna oro.
En dag I taget, 6+0 idag och har ultraljud i 8+3.