BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Hej gänget!!
Jag har plussat för första gången. v4+4 eller 4+5 nu om man ska lita på alla diverse appar😅 Dvs. BF ungefär 23 januari.
Är så orolig att det inte ska gå vägen. Ingen planerad graviditet på så vis egentligen, men så önskad.
Har galen huvudvärk och känns som små knivhugg i magen till och från. Hur mår ni?
grattis! Vi ska Också ha i Januari, första barnet. Mår skit för tillfället. Svullen, helt sjukt trött och konstant illamående. Spyr inte tack och lov men går runt och är kvalmig hela tiden.. längtar tills det släpper och man faktiskt kan njuta lite 😁
Hej hej! Vi ska förhoppningsvis också få en bebis i januari 16/17:e ca.
Är nu i vecka 5+3 och har redan varit inne på gynakuten pga rejäla smärtor. Men smärtorna har sedan dess avtagit och Hcg stiger rejält (så troligtvis ej utomkvedshavandeskap). Sjuksköterskan jag pratade med slängde ur sig att "det kanske är tvillingar"... Så vi får se helt enkelt.
Har tidigt ultraljud på gynakuten igen v 6+4 och är så äckligt nervös och ångestfylld. Så dumt egentligen för jag kan ju ändå inte påverka något
Väntar mitt andra barn, v6+1 idag med bf 10 jan. Hade ett missfall i början av året i vecka 12 så känner att jag inte riktigt vill ta ut något i förskott denna gången.. men kul att det gick att bli gravid😬 hoppas...
Hoppsan, räknade fel! Ska på ultraljud 7+6, tror jag. Fortfarande lite förvirrad över hur man räknar gravidveckor 😅
Hej gänget! Plussade i fredags, oplanerat! Andra barnet. Första sonen är 2,5 år. Första graviditeten och förlossningen gick smärtfritt, symtomfri och han sköt ur mig 4 veckor tidigt! Ska bli kul att se hur denna graviditet blir 😀 BF kring 23 januari men man kan ju hoppas på en julbebis om han följer storebrors fotspår 😍
Hej gänget! Plussade i fredags, oplanerat! Andra barnet. Första sonen är 2,5 år. Första graviditeten och förlossningen gick smärtfritt, symtomfri och han sköt ur mig 4 veckor tidigt! Ska bli kul att se hur denna graviditet blir 😀 BF kring 23 januari men man kan ju hoppas på en julbebis om han följer storebrors fotspår 😍
Hej och grattis till graviditeterna alla!
Jag är typ planerat gravid med bf 22/1. Tredje barnet med maken, har två underbara pojkar!
Inget illamående (likt de förra graviditeterna) känner lite mensvärk, trötthet och behöver kissa ibland
Har ni någon feeling på vilken filur det är som lurar i era magar?
Ni som varit gravida innan, upplever ni att det syns tidigare på magen nu när ni är gravida.? Jag tycker att min magen redan syns speciellt på kvällen. Inte så mycket såklart men lite gran. Jag är ju bara i vecka 8, 7+0.. det är nästan så jag funderar på om det skulle vara 2 ?!
Väntar mitt andra barn, v6+1 idag med bf 10 jan. Hade ett missfall i början av året i vecka 12 så känner att jag inte riktigt vill ta ut något i förskott denna gången.. men kul att det gick att bli gravid😬 hoppas...
Stort grattis! 😊 Då ligger vi på dagen lika, 6+2 idag.
Förstår verkligen känslan av att inte våga ta ut något ännu. Sambon och jag har resplaner i juni som vi båda förstår sannolikt går i stöpet om det här går vägen, men vi har inte ens vågat prata om det haha.
Håller tummarna för oss båda 💗