BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Ja det kan jag ju förstå då att du är. Men så roligt med ett syskon.
Jag har absolut inget emot av att jobba men just nu när man fortfarande vill dölja det så hade de vart skönt att vara hemma.
när är fin son född ?
Tack! Ja, det första för oss båda. Känns så overkligt fortfarande, men glädjande såklart. Känner mig inte särskilt gravid, mest svullen & en trötthet som kommer & går.
Grattis till dig också! Hur mår du?
Hej! grattis till dig! hänger gärna på här!
Bf runt 6Januari tror jag inte så stor koll faktiskt blev spontant gravid. Har en 14 månaders son som kom till efter 8års försök och 3ivf försök, så ganska chockad att jag nu lyckats bli gravid!
Hej allihopa! Beräknad till den 12 januari. Har en dotter tidigare som är 10 år. Har blivit gravid med en jag har distansförhållande med så känns lite pirrigt hur vi ska lyckas lösa det.
Hej tjejer! Beräknad cirka 15 januari här. Har en 6åring och en liten som föddes på julafton 2023 så det blir tätt mellan tvåan o trean men det ska bli superkul! Hoppas ni alla mår bra :)
Smyger också in här, men är skeptisk om detta kommer hålla..
Bf typ 13/1 men första barnet (född 2022) kom lite tidigare så vi får se! Hade ett MA innan så oron är hög.. Har bokat ett ultraljud den 5/6, blir 3 långa jobbiga veckor till dess (om det inte händer nåt redan innan förstås).
Idag vaknade jag upp med mensvärk i låren, så Som jag brukar få när jag ska få mens. Känns läskigt om det skulle vara mf på g. Läste dock Att det är helt normalt att man kan känns som mensvärk i början. Är idag på 4+0
Idag vaknade jag upp med mensvärk i låren, så Som jag brukar få när jag ska få mens. Känns läskigt om det skulle vara mf på g. Läste dock Att det är helt normalt att man kan känns som mensvärk i början. Är idag på 4+0