BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Kul med flera nya i gruppen grattis till er!!
Trodde jag hade fått mindre illamående några dagar nu men nä idag är de i full gång igen fy! men man får väll tänka att de är ett bra tecken på att de växer därinne.
två veckor kvar till KUB känns som en evighet! Börjar bli nervös nu är ju en ganska stor milstolpe att komma till.
Jag hoppar också in här och hoppas att förbli kvar.
Jag har bf 25 Januari och gick in i v. 10 idag (9+0).
Detta är min 5e graviditet sedan September förra året, alla de tidigare avslutades tidigt med mf i allt från v. 4 till 6.
Denna graviditet gick jag till en privat gyn här i Örebro och fick utskrivet progesteron, trombyl och prednisolon i hopp om att det ska låta mig behålla graviditeten. I vecka 7 fick jag genom KK ett tidigt ultraljud och där kunde man se ett pickandes hjärta och ett embryo som mätte precis 7.0. Jag var i chock då jag haft sååå vaga symptom och känt mig ogravid. Jag har fortfarande så yttepyttelite symptom och är så orolig hela tiden att det ska ha stannat av. Till och med brösten har slutat ömma nu, det är endast nattetid dom är fylliga och ömma. Jag förstår att det är skit jobbigt att må illa och kräkas, men jag hade hellre tagit lite mer symptom så man kunde känna sig gravid än att känna sig helt vanlig.
Jag hoppar också in här och hoppas att förbli kvar.
Jag har bf 25 Januari och gick in i v. 10 idag (9+0).
Detta är min 5e graviditet sedan September förra året, alla de tidigare avslutades tidigt med mf i allt från v. 4 till 6.
Denna graviditet gick jag till en privat gyn här i Örebro och fick utskrivet progesteron, trombyl och prednisolon i hopp om att det ska låta mig behålla graviditeten. I vecka 7 fick jag genom KK ett tidigt ultraljud och där kunde man se ett pickandes hjärta och ett embryo som mätte precis 7.0. Jag var i chock då jag haft sååå vaga symptom och känt mig ogravid. Jag har fortfarande så yttepyttelite symptom och är så orolig hela tiden att det ska ha stannat av. Till och med brösten har slutat ömma nu, det är endast nattetid dom är fylliga och ömma. Jag förstår att det är skit jobbigt att må illa och kräkas, men jag hade hellre tagit lite mer symptom så man kunde känna sig gravid än att känna sig helt vanlig.
Hej! Vet någon om det finns en fb grupp för BF jan 2025? Det fanns vid tidigare gravidite r, men nu hittar jag ingenting i fb sökfunktion.
Jag har BF 16/1.
Kul att det börjar trilla in lite uppdateringar Om hur det går för alla!☺️
var själv hos BM idag där vi pratade igenom alla formulär som har fyllts i, tagit prover och äntligen fått en tid för de tidiga ultraljudet som blir om 3 veckor (kommer då vara i 13+1). Snälla låt kommande veckor gå lite fortare än det hittills gjort.
Så rolig!! 😍 Hur mår du?
Jag ska gå nästa vecka och är också så otroligt nervös för samma sak! Håller tummarna imorgon, uppdatera gärna! 🥰 hur har du mått och mår?
Så rolig!! 😍 Hur mår du?
Jag ska gå nästa vecka och är också så otroligt nervös för samma sak! Håller tummarna imorgon, uppdatera gärna! 🥰 hur har du mått och mår?