• Vinter89

BF Januari 2025

Hej!

Är det okej att jag är med i denna grupp? Beräknad på nyårsafton med mitt fjärde barn, en liten sladdis. Glad

• Vinter89

Vi har berättat för närmaste vännerna som träffar oss regelbundet och mina föräldrar. Men vi tänker vänta nån vecka till innan vi berättar för fler och syskonen, dom har tjatat om ett till syskon men känns mer säkert att vänta till efter vecka 12.

Försöker komma på något roligt sätt att berätta för dom Glad

• Vinter89
    Hej alla!

Igår var jag på KUB och fick äntligen se lillen och allt känns mer verkligt på något vis. Jag fick ändrad BF som nu blev 3/1 men kommer bli ett december barn i alla fall då jag troligen kommer få planerad igångsättning, men hoppas det är okej att jag fortsätter föja er i denna grupp. 

Bara jag som känner att man kan hoppa över sommaren lite och snabbspola fram till vinter :D
  • Vinter89
    EmmyLO skrev 2024-06-27 17:23:55 följande:
    Åh, grattis vad kul att få se den lilla! Klart du är välkommen att fortsätta i denna grupp!

Jag ska på KUB imorgon och är så H I M L A nervös. 

Tycker att det har varit, och fortfarande är, oerhört påfrestande att vara så orolig för missfall eller att det i övrigt ska vara något som inte ser bra ut. Jag hoppas så att jag ska få ett lugnande besked imorgon och äntligen tillåta mig själv att slappna av lite.
    Förstår dig, jag var jätte nervös inför KUB men så skönt när det var gjort och man kan njuta på ett helt annat sätt. Hoppas allt går bra imorgon! 
  • Vinter89
    Sola13 skrev 2024-06-27 19:46:57 följande:

Så rolig!! 😍 Hur mår du? 

EmmyLO skrev 2024-06-27 17:23:55 följande:
    Åh, grattis vad kul att få se den lilla! Klart du är välkommen att fortsätta i denna grupp!

Jag ska på KUB imorgon och är så H I M L A nervös. 

Tycker att det har varit, och fortfarande är, oerhört påfrestande att vara så orolig för missfall eller att det i övrigt ska vara något som inte ser bra ut. Jag hoppas så att jag ska få ett lugnande besked imorgon och äntligen tillåta mig själv att slappna av lite.

Jag ska gå nästa vecka och är också så otroligt nervös för samma sak! Håller tummarna imorgon, uppdatera gärna! 🥰 hur har du mått och mår? 

Jo jag mår bra, hur mår du? 

Haft några jobbiga veckor med illamående och trötthet delux men jag går in i vecka 14 imorgon (13+0), så nu hoppas jag på att jag får några veckor att må bra och bara kunna njuta.
Svar på tråden BF Januari 2025