• Idahmar

BF Januari 2025

Bf 22 januari med första barnet och hänger gärna med här i tråden????🏻 plussade på beräknad dag för mens och hade då haft molvärk i 5 dagar. Haft molvärk till och från, ömma bröst och yrsel fram till vecka 9 (nu), sen igår då jag och sambon skulle åka iväg mot hans firmafest blev jag tvärt Illamående då vi var i trappen på väg ut mot bilen, fick rusa 3 våningar upp för att kräkas😂

• Idahmar

Kul att det börjar trilla in lite uppdateringar Om hur det går för alla!☺️

var själv hos BM idag där vi pratade igenom alla formulär som har fyllts i, tagit prover och äntligen fått en tid för de tidiga ultraljudet som blir om 3 veckor (kommer då vara i 13+1). Snälla låt kommande veckor gå lite fortare än det hittills gjort.

• Idahmar
    Anonymt12435 skrev 2024-07-16 09:39:13 följande:

Hej alla! 

Håller tummarna åt er alla! 

Är själv gravid i v 14 nu, gjort NIPT och fick svar att det såg bra ut förra veckan. På torsdag har vi tid för ?vanliga? tidiga ultraljudet.

Har inga barn sedan tidigare men däremot haft 4 missfall senaste 2 åren, börjar inse att detta förhoppningsvis är vår tur! 

Hur går det? tänkt på dig idag eftersom vi båda två gjort tidigt ultraljud idag☺️
  • Idahmar
    Anonymt12435 skrev 2024-07-24 10:34:44 följande:
    Det går bra! Ultraljudet såg bra ut så nu är det bara att vänta in RU, vi fick tid v.34. 

hur går det för dig? ☺️
    Skönt! allt såg bra ut för mig också, nu väntar jag på RUL som blir v.35☺️
Svar på tråden BF Januari 2025