BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Fick nu på morgonen bekräftat MA, hade ett innan första barnet också. Så otroligt tråkigt men har ju varit inställd på det i flera veckor nu. Hade varit så kul att hänga med er här och tack för stödet jag fått av er!
Hoppas allt går bra för er!
Kram
Fick nu på morgonen bekräftat MA, hade ett innan första barnet också. Så otroligt tråkigt men har ju varit inställd på det i flera veckor nu. Hade varit så kul att hänga med er här och tack för stödet jag fått av er!
Kram
Hej, detta är min första graviditet och är i vecka 10+3 dvs 11. Enligt mitt tidiga ultraljud är de bf den 6/1. Har mitt andra ultraljud den 2/7 vilket känns som en evighet, först efter de känns som att man kan slappna av lite. Jag har mått förvånads värt bra och har bara haft illamående i vecka 9 vilket gör än lite orolig att något skall ha hänt. Är det fler som mår bättre än vad man hade förväntat sig?
Har ju spänningar i livmodern och man känner och ser nu att de växer om magen, hur är de för er?
Kram
Hej, detta är min första graviditet och är i vecka 10+3 dvs 11. Enligt mitt tidiga ultraljud är de bf den 6/1. Har mitt andra ultraljud den 2/7 vilket känns som en evighet, först efter de känns som att man kan slappna av lite. Jag har mått förvånads värt bra och har bara haft illamående i vecka 9 vilket gör än lite orolig att något skall ha hänt. Är det fler som mår bättre än vad man hade förväntat sig?
Har ju spänningar i livmodern och man känner och ser nu att de växer om magen, hur är de för er?
Oj vilken jobbig känsla det måste vara att ha! Såklart vill man inte att ens barn dör oavsett ålder, men att leva i den rädslan?usch.
förstår nyfikenheten 😁
I min första graviditet mådde jag oförskämt bra! Var lite extra trött i början men märkte inte av det så mycket. Fick foglossning i v.17 som höll i sig i en månad ungefär, och i samband med den mådde jag illa på eftermiddagarna, men spydde aldrig.
nu denna graviditet har jag mått illa varje dag i två veckor, är supertrött och går och lägger mig när dottern gör det. Har spytt några gånger, haft en dag med bruna flytningar (som jag trodde var början på missfall men som inte var det)
poängen är att oavsett hur du mår så är alla graviditeter olika och om du är orolig så är det bättre att du pratar med en BM eller kurator om din orolighet ❤️
Hej!
Först och främst vill jag säga stort grattis till er alla!😍
Själv är jag i v 9+0 med bf 25 januari. Känner mig väldigt ogravid då mitt enda symtom är utebliven mens. Men ska inte klaga, det är ju så skönt att än så länge slippa framförallt illamående! Detta är första gången jag är aktiv på familjeliv så hoppas jag kan hänga här med er under resans gång😃. Ska ni göra KUB eller NIPT? ☺️
Jag ska göra KUB i början av juli. 9+4 idag. Lång väntan känns det som. Har mått illa varje dag i 4 veckor nu, längtan tills det (förhoppningsvis) klingar av.
Bf 22 januari med första barnet och hänger gärna med här i tråden????🏻 plussade på beräknad dag för mens och hade då haft molvärk i 5 dagar. Haft molvärk till och från, ömma bröst och yrsel fram till vecka 9 (nu), sen igår då jag och sambon skulle åka iväg mot hans firmafest blev jag tvärt Illamående då vi var i trappen på väg ut mot bilen, fick rusa 3 våningar upp för att kräkas😂