Inlägg från: Anonym (trean) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trean)

BF Januari 2025

Hej tjejer! Beräknad cirka 15 januari här. Har en 6åring och en liten som föddes på julafton 2023 så det blir tätt mellan tvåan o trean men det ska bli superkul! Hoppas ni alla mår bra :) 

• Anonym (trean)
    Anonym4848 skrev 2024-05-16 09:00:01 följande:

V 5+4 idag och CB digital står kvar på 2-3 och stickorna ser ngt svagare ut. Har dessutom aldrig varit lika starkt som kontrollstrecket på mina vanliga stickor, så detta känns helkört. 💔 Vill bara börja blöda NU isf, vill slippa cytotec och skrapning osv som förra gången..och åtminstone veta att det är kört så jag kan börja snusa igen..🙈

Varit i kontakt med gyn men de vill ha tydliga tecken för att göra nån undersökning, typ blod, magsmärtor osv.

Nej men så måste det väl inte vara! Jag tror att man spär på oron när man testar flera gånger efter ett positivt test.. Jag tog ett test på BIM som visade två streck och sen dess har jag inte testat nåt alls, jag är ju gravid så det känns ju onödigt att testa med fler test. MEN jag har heller aldrig varit med om något missfall eller MA så jag förstår att jag inte har något att säga till om direkt. Men ska testet visa 3+ nu då om jag förstår dig rätt? Jag gick in i vecka 5+0 idag. Jag hoppas att din graviditet fortlöper som den ska <3 
  • Anonym (trean)

Hej! Idag var det dags för ultraljud och allt såg bra ut, fostret mätte 7+6 som appen sa. Hjärtat slog och nu kan jag andas ut, litegrann iallafall! 😁

Svar på tråden BF Januari 2025