• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Foodie92

Jag är osäker om om ÄL ens blivit denna månad 😣 testat med ÄL tester och fick en tydlig ökning på temp men ÄL testerna visade aldrig fullt utslag (glad gubbe) men den va starkare än vanligt.

Fick sen ÄL bekräftat (glad gubbe) efter denna höjning av temperatur. Idag så höll sig temperaturen inte alls jättehögt och ÄL markerades till där jag tycker de ser ut som ÄL men LH va ju inte positivt då 😔

Så jag hade nog inte ÄL denna månad, kurvan ser inte rätt ut

• Syskonförsök

Jag ser en skymt! Hoppas! 

och trefaldigmästareikärlek - jag håller tummarna för ditt test Med! Såg något ytterst svagt och hoppas de inte är spök!❤️

• trefaldigmästareikärlek

Maria94 jag tycker mig se något 😍

Syskonkärlek troligtvis spök, dels kom det efter tiden gått ut plus att nytt test i morse var blankt som snö. Tempen håller sig ovanför medel men mensen beräknad i övermorgon, har haft pms så jag har inte hoppet med mig. Är sååå sugen att köpa ett testa tidigt men jag VET att det kommer vara att kasta pengarna i sjön. Dock är jag sjukt varm i kroppen idag och hade världens vallning igår, så jag har ingen aning om vad kroppen pysslar med.. 

• Anonym (Maria94)

Jag hoppas!
    ska ta test imorgon igen🙏🏼 Det syns nästan mer på bild än i verkligheten, så jag är fortfarande väldigt osäker! Men jag kan uppdatera imorgon igen☺️❤️

Foodie92 - jag får nästan aldrig fullt utslag på ÄL testen, testar med vanliga stickor och får en tydlig stegring, men sällan helt positivt. Och sen en liten tempökning på det🥰

• Myran90

Hallå tjejer! 
    någon mer som har BIM i veckan? jag har på fredag. 
    mina ?spottings? har inte dykt upp Än. Brukar ändå dra igång  iallafall en fem dagar innan mens, och det är det ju idag hehe: HOPPPAS skiten håller sig borta: vågar knappt gå på toaletten För jag är rädd att det ska bli brunt eller rött på pappret. Vågar heller inte ta något graviditetstest. Är så inställd på att mensen kommer trots att jag fick en (vad jag tror) nidblödning. Har haft molvärk från och till sen ägglossning och jag kopplar det endast till missfall eller mens 🙃 VA POSITIV jag är. 

• trefaldigmästareikärlek

Det var med all säkerhet ett spök, testa tidigt från rfsu visade negativt. Sä vi satsar på försök nummer 10 i omgången 🤪 Herreguuuuu så less man är nu 😂😅

• Foodie92

Tack Maria94 för boost ❤️ hoppas att de e så !

Trefaldigmästareikärlek: åh va trist, förstår dig att man börjar bli less på allt schemalagt mys och tester 😅

• Potatisbulle

Positivt äl-test igår och idag sjönk tempen (igen?) samt massor av molvärk på förmiddagen så antar (och hoppas) att ägget släppte idag. Tog ett negativt äl-test nu precis också. 

Så nu blir det en lång väntan och BIM borde ju bli flyttad till 1/5. Men tänker att jag gärna hänger kvar även i den här gruppen ändå eftersom jag lär börja testa redan i april 😇

• Anonym (Gemenskap)

Hej allihopa!
    Glad att jag hittade denna tråd, slutade med mina p piller 1 april och hade tydliga känningar av ägglossning i helgen, hoppas innerligt på ett plus i slutet av april/början på maj!!

Blev inbjuden i en nyskapad fb-grupp för kvinnor som planerar barn 2024, där vi kan dela tankar, känslor och erfarenheter. 

Vore kul om vi kunde bli fler!! Gå gärna med:
    www.facebook.com/groups/175435572067971/

Svar på tråden BIM APRIL