• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Barbrastreisand
    Myran90 skrev 2023-04-19 19:51:24 följande:

🥺❤️ totalt livrädd men samtidigt så glad! 

Stort grattis!!❤️
  • Lulu1987
    Myran90 skrev 2023-04-19 19:48:54 följande:
    Så tråkigt :( ❤️ 
    hoppas det tar sig för er nästa månad 🙏🏼
    ta hand om dig! 
    Tack ❤️ Stort grattis till ditt plus! 🤗💞
  • trefaldigmästareikärlek

Jag hade verkligen gett upp denna månad, pms värre än någonsin, ömma bröst som varje månad och minus på stickan. 
    NC har flyttat fram min mens två dagar med bim imorgon och imorse såg det ut så här på stickan. 
    Hjälp mig nu, stirrar jag mig blind och ser ett rosa sträck eller är det faktiskt ett? Det kom inom 5 minuter och har blivit lite starkare efter utgången tid.

• Veeera
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 09:25:07 följande:

Jag hade verkligen gett upp denna månad, pms värre än någonsin, ömma bröst som varje månad och minus på stickan. 
    NC har flyttat fram min mens två dagar med bim imorgon och imorse såg det ut så här på stickan. 
    Hjälp mig nu, stirrar jag mig blind och ser ett rosa sträck eller är det faktiskt ett? Det kom inom 5 minuter och har blivit lite starkare efter utgången tid.

Jag tycker absolut det ser ut som ett svagt positivt streck där! Håller tummarna! 
  • Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: alltså jag ser nått !! 😍 hoppas hoppas hoppas !!!!

• Anonym (Mini)

Har kollat lite på hormoner efter ägglossning beroende på om man ska få mens eller blivit befruktad. O just de jag tänker på är just östrogen och ömma bröst. 

Jag brukar alltid få ömma bröst innan mens vilket stämmer bra överens med grafen då östrogen ökar nära mens. Och minns när jag va gravid att jag hade ömma bröst tidigt. 

Så funderar på om någon har reflekterat över detta? Vissa får ju inte ömma bröst alls o alla reagerar olika på hormon. Men tycker mest de är spännande Hjärta

• trefaldigmästareikärlek

Foodie92 & veeera aaaaah alltså jag döööööööööör!!! Kan inte ens jobba för att jag vill sprida ga och titta på testet hela tiden. Syns supertydligt när man lyser med, rosa och fint. Hoppas hoppas hoppas det håller sig kvar, tar ett digitalt i övermorgon om jag inte börjat blöda 😭❤️❤️

• Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 13:12:47 följande:

Foodie92 & veeera aaaaah alltså jag döööööööööör!!! Kan inte ens jobba för att jag vill sprida ga och titta på testet hela tiden. Syns supertydligt när man lyser med, rosa och fint. Hoppas hoppas hoppas det håller sig kvar, tar ett digitalt i övermorgon om jag inte börjat blöda 😭❤️❤️

När är din BIM 😍 håll oss uppdaterade !
Svar på tråden BIM APRIL