• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Syskonförsök

Men neeeej 😭 jag var så säker!!
    men jag var ju med om exakt samma sak månaden innan jag plussade. fick ett starkt spök som vi alla trodde var plus? 😭 de gör ont för en får upp hoppet så mycket! Men tempen brukar inte ha fel så rädd att mensen är på ingång om den dippat? är en gravid ökar den oftast mer än vanligt istället. Lider med dig❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-21 07:13:48 följande:

Testen idag var negativa. Tog inget digitalt endast stickor pga feg. 
    Min graf har gått ner under medel efter äl men ingen mens har kommit.. Vet inte alls vad jag ska tro eller tänka. 

• trefaldigmästareikärlek

Det är vad det är.. Det suger stenhårt men jag har litegrann gått in i "skiter i allt" - läget.. Har lust att släppa allt vad heter tempning tester och bara lite på processen men har man en gång haft kontrollen är den svår att släppa helt. 
    Hade samma upplevelse första månaden vi försökte fick ett svagt plus för att sedan börja blöda.. 
    Bara invänta mensen och ta nya tag nästa månad 🤷?♀️

• Syskonförsök

Vi släppte det ju helt när vi plussade senast.. MEN jag trodde vi missade ägglossningen och än idag tänker jag att de kanske var sena spermier till ägget som gjorde att det inte blev bra nog och missfall? troligtvis inte men jagas av tanken så vågar nog inte släppa igen även om de var skönt!! Men förstår dig helt 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-21 07:39:35 följande:

Det är vad det är.. Det suger stenhårt men jag har litegrann gått in i "skiter i allt" - läget.. Har lust att släppa allt vad heter tempning tester och bara lite på processen men har man en gång haft kontrollen är den svår att släppa helt. 
    Hade samma upplevelse första månaden vi försökte fick ett svagt plus för att sedan börja blöda.. 
    Bara invänta mensen och ta nya tag nästa månad 🤷?♀️

• trefaldigmästareikärlek

Ja det var verkligen det, rosa och fint - syntes dubbelt så mkt irl. Men jag inväntar mensen och hoppar över i majtråden när den kommit.
    Testade med NC s egna test och från graviditetskollen så två borde ju inte visa fel, var dessutom med morgonurin. 
    Är sjukt ledsen men det är inte mycket att göra åt saken. 

• Myran90
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-21 08:27:08 följande:

Men nu kom blödningen som ett brev på posten 😊
    Skönt tillika, då siktar vi på maj månad istället 👌

Men nej va tråkigt jag tyckte verkligen jag såg något där 😔❤️ 
    stor kram!!!!
Svar på tråden BIM APRIL