• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Foodie92
    Anonym (Mini) skrev 2023-04-23 16:15:34 följande:
    Testar ladda upp en bild. Får inte riktigt hemsidan att funka Skäms
    Jag ser nått blått i den mellersta 😊
  • Anonym (Maria94)

Trefaldigmästareikärlek, jag tycker absolut att du ska testa progesteron! Finns att beställa progesteronkräm på en sida som heter moodmama. Jag behövde progesteron för att lyckas få ett plus! Utan progesteron har jag bara 8 dagar mellan ÄL och mens, alltså för kort tid för att ett ägg ska fästa. Med progesteron (Lutinus på recept) verkar det nu ha gått vägen! Jag testade även något som heter EPA-Glandin denna cykel när det tog sig, som jag läst skulle vara bra för livmoderslemhinnan❤️

• Barbrastreisand

Hittade ett testa-tidigt i gömmorna. Tror jag är på äl+11. Fått supersvagt streck som troligen är spök, har fått dessa streck tidigare utan att det varit något. Nu får man snällt vänta till den 27e och se om mensen dyker upp

• Malu84

Här sitter jag och väntar på mens till helgen , haft lite ont i magen brösten gör ont och mår lite illa , började i lördags . Så nu får vi se till helgen om det är mens på ingång eller något annat . 
    Man vågar ju inte  ens tro på sin egen kropp längre ?. 

• Foodie92

Tolkar jag min NC graf har jag nog med bim i helgen så då är vi ett litet gäng som väntar fortfarande 😊

• Syskonförsök

Håller tummarna att de är något denna gång ❤️❤️❤️

Barbrastreisand skrev 2023-04-24 09:11:53 följande:

Hittade ett testa-tidigt i gömmorna. Tror jag är på äl+11. Fått supersvagt streck som troligen är spök, har fått dessa streck tidigare utan att det varit något. Nu får man snällt vänta till den 27e och se om mensen dyker upp

• Anonym (Lillan)

Är det någon som testar både clearblue testa tidigt och RFSU vanliga som mäter från 25? Är de stor skillnad på dem tänker jag. Vad man ska förvänta dig för resultat på RFSU jämfört med CB testa tidigt. Syns något på bilderna här på familjeliv.se? De gör bilderna ganska pixliga har jag märkt 

• Myran90
    Anonym (Lillan) skrev 2023-04-24 16:53:11 följande:

Är det någon som testar både clearblue testa tidigt och RFSU vanliga som mäter från 25? Är de stor skillnad på dem tänker jag. Vad man ska förvänta dig för resultat på RFSU jämfört med CB testa tidigt. Syns något på bilderna här på familjeliv.se? De gör bilderna ganska pixliga har jag märkt 

jag har alltid fått väldigt mycket tydligare resultat med CB än rfsu. Tex om jag tar CB ?plustest? är det väldigt tydligt medans RFSU varit väldigt mycket svagare. 

jag tycker det är så svårt o tyda bilder här på familjeliv :/ 
    när har du BIM? så spännande!!! 

• malinj83

Kändes som det gick bra här tempen steg från ca36. 5 till 36.7 tredje dagen nu och inga spottings som jag annars alltid har innan mens så tog ett tidigt grav test (BIM - 1) men ingen antydan till nått alls, så det blev inget denna månad heller. Hoppas på 12e försöket och en feb bebis 💚

Svar på tråden BIM APRIL