• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Anonym (Maria94)

Testade igen när jag kom hem från jobbet idag och då blev strecket starkare! tog även ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor🥹 hoppas det stannar kvar nu!🙏🏼 Är på ÄL + 9.

har ett missfall i bagaget och dras med lite PCO (väldigt sena ägglossningar, runt dag 25-30) och kort lutealfa på 8 dagar. Detta var fjärde försöket sedan jag började få hjälp med Letrozol och progesteron, 8e försöket totalt🙏🏼❤️

• Myran90
    Anonym (Maria94) skrev 2023-04-17 22:44:12 följande:
    //

Testade igen när jag kom hem från jobbet idag och då blev strecket starkare! tog även ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor🥹 hoppas det stannar kvar nu!🙏🏼 Är på ÄL + 9.

har ett missfall i bagaget och dras med lite PCO (väldigt sena ägglossningar, runt dag 25-30) och kort lutealfa på 8 dagar. Detta var fjärde försöket sedan jag började få hjälp med Letrozol och progesteron, 8e försöket totalt🙏🏼❤️

Men ÅHHHH GRATTIS 😍!!!!
  • Anonym (Maria94)

Tack fina ni!!❤️❤️❤️

• Emelie 01

Jag testa positivt i söndags :) 2 dagar före BIM. Har aldig testat positivt före BIM. 

Svårt att ta in att det faktiskt var ett plus, så nu med missfall i bagaget börjar den nojjan istället :) 

• Anonym (Blueberry)
    Emelie 01 skrev 2023-04-18 14:44:33 följande:

Jag testa positivt i söndags :) 2 dagar före BIM. Har aldig testat positivt före BIM. 

Svårt att ta in att det faktiskt var ett plus, så nu med missfall i bagaget börjar den nojjan istället :) 

Grattis!

Du är inte ensam ❤️ Vi är flera som har gått igenom samma och som oroar oss. Är det första barnet?
  • Emelie 01
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-18 15:44:28 följande:
    Grattis!

Du är inte ensam ❤️ Vi är flera som har gått igenom samma och som oroar oss. Är det första barnet?
    Tack, nej det är mitt 4:e. Har 2 pojkar sen ett tidigare förhållande och sen en flicka med min man.
    Men har 3 missfall i mitt bagage.

Själv? Är det ert första ? <3
  • Anonym (Blueberry)
    Emelie 01 skrev 2023-04-18 16:14:59 följande:
    Tack, nej det är mitt 4:e. Har 2 pojkar sen ett tidigare förhållande och sen en flicka med min man.
    Men har 3 missfall i mitt bagage.

Själv? Är det ert första ? <3
    Andra. Ett MA (oplanerad grav) emellan. Så förstår oron.
  • Lulu1987

Min BIM är lite oklar då fertility friend ändrade lite i beräkningarna, men testdag var från och med idag iaf men körde med CB testa tidigt.

Tröttsamt detta 😔

• Myran90
    Lulu1987 skrev 2023-04-19 09:00:37 följande:

Min BIM är lite oklar då fertility friend ändrade lite i beräkningarna, men testdag var från och med idag iaf men körde med CB testa tidigt.

Tröttsamt detta 😔

Så tråkigt :( ❤️ 
    hoppas det tar sig för er nästa månad 🙏🏼
    ta hand om dig! 
Svar på tråden BIM APRIL