• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Barbrastreisand

Cd16 idag och jag känner att magen är lite uppblåst och det drar lite så tror det är ÄL på gång! Vi tänkte ha sex varannan dag denna gång så vi fick till det i måndags och igår, men börjar nu tveka om det inte är bättre köra även idag istället för imorgon? 

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: tycker de ser bra ut de e för att man inte mätt varje dag som den ser lite konstig ut 😊

Barbrastreisand: haha förstår dig, man vill ju inte "missa" och maximera men de ska ju räcka med varannan dag 😅

• Malu84

Tjoho! Igår hade jag blinkande gubbe på clearblue advanced äl test , testade med vanlig sticka idag då mina andra test var slut , och det var jätte starkt ! Test sträcket var starkare än kontroll sträcket! 

Men nu blev det prestationsångest ! Vi har ganska maffig planering i dag båda två med jobb och skola och barnaktiviteter så jag är rädd om vi inte kan få till det i sängen idag ? vi lyckades igår iaf och kan säkert få till det i morgon. Men det känns som det vore bäst att få till idag ? 
    Hoppas ni andra har en bra Torsdag ! 

• Foodie92
    Malu84 skrev 2023-04-13 12:39:22 följande:

Tjoho! Igår hade jag blinkande gubbe på clearblue advanced äl test , testade med vanlig sticka idag då mina andra test var slut , och det var jätte starkt ! Test sträcket var starkare än kontroll sträcket! 

Men nu blev det prestationsångest ! Vi har ganska maffig planering i dag båda två med jobb och skola och barnaktiviteter så jag är rädd om vi inte kan få till det i sängen idag ? vi lyckades igår iaf och kan säkert få till det i morgon. Men det känns som det vore bäst att få till idag ? 
    Hoppas ni andra har en bra Torsdag ! 

Borde va OK för så får ni till det varannan dag och det är väl det som är rekommenderat 😊
  • trefaldigmästareikärlek

Ja jag vet inte alla, tycker den ligger så nära medeltemperaturen trots att det skett äl? Men som sagt, är ju endast andra månaden jag tempar 🤷?♀️😊 
    Har lite brännande molvärk idag och vattniga flytningar.. Snubblade på testlådan så det blev att ta ett test, vitare än den vitaste snö - vet inte vad jag trodde 😅

• Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-13 13:18:25 följande:

Ja jag vet inte alla, tycker den ligger så nära medeltemperaturen trots att det skett äl? Men som sagt, är ju endast andra månaden jag tempar 🤷?♀️😊 
    Har lite brännande molvärk idag och vattniga flytningar.. Snubblade på testlådan så det blev att ta ett test, vitare än den vitaste snö - vet inte vad jag trodde 😅

Hahaha ja de kanske är lite tidigt 😂 jag längtar tills den bekräftar ÄL här känns som vi myst så mycket senare tid vill ha en paus 😂😂
  • My871
    Embarazada skrev 2023-04-12 07:39:16 följande:

Godmorgon tjejer.

Det här strecket dök upp imorse på direkten. Betydligt starkare än de "vanliga" spökstrecken men får med babyplan.

Är det någon mer än jag som tycker det ser OK ut? 

Vad spännande! Det där ser verkligen ut som det kan vara något. Jag håller tummarna :) 
  • My871
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-12 07:22:47 följande:
    //

Aaah! Åh gud ❤️ Nu börjar den resan också. Förra graviditeten tog det till v 10 innan jag fick veta att bebisens hjärta slutat slå i v 7. Det blir långa veckor av oro här framöver.
    Stort grattis! Hoppas att du kan få njuta lite nu också. Jag kommer nog känna samma som dig om jag plussar tror jag. fick veta i vecka 11 att det hade stannat av i vecka 8 Senast jag var gravid. Skönt med vår och lite sol nu, det Kanske kan få dig att tänka på annat:)
  • My871
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 06:52:28 följande:

Hej tjejer!

plussade ju snart två veckor sedan och skulle gå in i vecka 6 idag men tyvärr började jag blöda igår och idag fick jag dessa slängda i ansiktet när jag vaknade.😭 så kommer hänga mer er igen framöver och hoppas de tar sig snabbt igen och inte tar 11 månader till! 

Men nej vad tråkigt! jag har läst de senast månadernas BIM trådar och även bf december tråden och varit så glad för er som plussat. Du peppar verkligen alla runt omkring dig och så händer detta.:(  
    jag håller tummarna för att maj är din månad!
Svar på tråden BIM APRIL