• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Foodie92

Blueberry: åh nämen stort stort grattis 😍

Barbrastreisand: jo jag har hängt på FL i minst 6 månader nu haha 😅 jag tempar och testar med ÄL tester. Du med ?

Syskonförsök: spännande med C vitamin och tack för tipset 🥰

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: skönt att de visade ÄL där ni ändå prickat in ! Positivt 😁

• Deer10

Hej! Tänkte hoppa in i tråden här jag med Glad

Jag och min sambo är på första försöket med första barnet, och min beräknade BIM är 21/4. Känner såklart efter hela tiden efter möjliga graviditetstecken men kan inte säga att jag märkt något speciellt än, förutom att brösten är väldigt svullna! det brukar aldrig hända :) Började även gråta idag två gånger över löjliga saker, så kan ju förhoppningsvis vara väldigt tidiga tecken. Håller tummarna för mig och er andra! :)

• trefaldigmästareikärlek

Men eller hur foodie92!! Kan dock inte släppa att NC har lagt äl samma dag som jag fick pos på äl stickan.. Känns som att det eg borde skett dagen efter men 🤷?♀️ Bara vänta och hppas 

• Myran90

det kan hända att jag fick en nidblödning igår. Ganska så exakt 6 dagar efter ägglossning. har haft lite molvärk och fått Klart rosa på pappret och nu är det helt som vanligt igen. FIck nidblödning vid min första graviditet. Andra ingen. Men man vågar ju inte hoppas förmycket ???? fick MA i januari även fast ägglossning kommit igång Så känns det lite som att kroppen har lite konstigheter för sig efter det. försöker ha inställningen att jag kanske inte är gravid så jag inte ska bli så besviken om mensen kommer men efter denna lilla blödningen kommer jag ABSOLUT bli extra besviken. Nu är det en lång väntan??.

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: ja men oavsett om de e dagen efter så är det fortfarande bra prickat med tanke på att du blev sjuk 😄

Myran90: spännande, låter iaf som nidblödning. Hoppas för din skull ! 🥰

• Barbrastreisand
    Foodie92 skrev 2023-04-11 21:37:26 följande:

Blueberry: åh nämen stort stort grattis 😍

Barbrastreisand: jo jag har hängt på FL i minst 6 månader nu haha 😅 jag tempar och testar med ÄL tester. Du med ?

Syskonförsök: spännande med C vitamin och tack för tipset 🥰

Tyckte jag kände igen ditt namn, trodde du hade plussat men kanske blandar ihop dig med någon annan? Jag har kört äl-tester, förra månaden tempade jag strax innan äl men överanalyserade grafen vilket nog orsakade lite stress.. Men hoppar allt denna månad, ska bli intressant och se om jag känner av min kropp/äl som jag tror att jag gjort tidigare månader :)
  • Syskonförsök

Hej tjejer!

plussade ju snart två veckor sedan och skulle gå in i vecka 6 idag men tyvärr började jag blöda igår och idag fick jag dessa slängda i ansiktet när jag vaknade.😭 så kommer hänga mer er igen framöver och hoppas de tar sig snabbt igen och inte tar 11 månader till! 

• trefaldigmästareikärlek

Alltså NEJ syskonkärlek, nej nej nej fyfan så orättvist och ledsamt 😭😭😭❤️❤️ skickar alla styrkekramar jag kan till dig ❤️❤️❤️❤️

• Anonym (Blueberry)
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 06:52:28 följande:

Hej tjejer!

plussade ju snart två veckor sedan och skulle gå in i vecka 6 idag men tyvärr började jag blöda igår och idag fick jag dessa slängda i ansiktet när jag vaknade.😭 så kommer hänga mer er igen framöver och hoppas de tar sig snabbt igen och inte tar 11 månader till! 

Åh nej vad tråkigt 💔
Svar på tråden BIM APRIL