Ja jag hoppas det! Än så länge svagare test än jag hade med lillan, då hoppade hcg upp i taket direkt men försöker inte oroa mig utan det kan ju skilja sig graviditet till graviditet! Haha skönt att du mått bra! Jag är rädd att kliva på en mina igen men än så länge är illamåendet inte på plats men är dock bara vecka 5 (4+4). Illamåendet slog till med full styrka redan i vecka 6 med lillan så skattar mig lycklig varje dag jag får må bra! Tack kära du och jag håller tummarna så stenhårt för dig denna gång! Nu fasen är det din tur.❤️
spännande för oss är att de tog sig den gången vi trodde vi missat ägglossningen. Vi hade sex tre dagar efter glad gubbe och ändå tog det sig. Hade legat sjuka innan så ingen sex innan utan bara den gången. Alla andra gånger har vi haft sex innan glad gubbe eller glad gubbe dagen så tydligen behövdes mer färska spermier för oss ;)
trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-09 15:35:25 följande:
Syskonförsök förlåt har inte alls sett att du svarat!! Ökningen ser ju superfin ut ❤️ Skönt att än så länge må bra, jag hoppas verkligen det håller i sig för dig! Jag mådde som en prinsessa förra grav så denna gång (om det tar sig) tror jag inte oddsen är med mig på samma sätt 🙉🤪
Jag hoppas och tror att allt kommer gå bra för er, skickar alla stärkande tankar jag vara kan 🤗
Blir riktigt spännande för oss. Enligt kurvan har vi tajmat in sex dagen innan äl, men kan inte mäta nu iom hög feber så jag har ingen bekräftad äl-dag ännu.. Men dippen skedde dock samma dag som ökning på lh? Extremt mycket vattniga flytningar och smärta runt äggstockar två dagar efter temp dipp (??).. Det blir onekligen riktigt spännande att se om det tagit sig