• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Anonym (Blueberry)
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-11 06:43:15 följande:
    Snälla säg att jag inte är den enda som ser det här! I verkligheten känns det mer ljusrosa än på bilderna, FL är ju inte bäst på bildkvalitet. Jag tycker jag ser det på en armlängds avstånd. Är helt skakig. Enligt FF är jag på ÄL+11, vilket var samma dag jag plussade med mitt första barn. Men kan också vara på ÄL+10 eller +9 enligt tempen. Har ett testa ultratidigt CB digitalt som jag kan ta imorn men det är ju en evighetsväntan!
    Testet kommer från Testkollen tror jag och det jag tog igår var helt blankt, likaså var alla jag tog förra cykeln. Så jag har ingen erfarenhet av spökstreck med dem.
  • 1Ellis1
    Snälla säg att jag inte är den enda som ser det här! I verkligheten känns det mer ljusrosa än på bilderna, FL är ju inte bäst på bildkvalitet. Jag tycker jag ser det på en armlängds avstånd. Är helt skakig. Enligt FF är jag på ÄL+11, vilket var samma dag jag plussade med mitt första barn. Men kan också vara på ÄL+10 eller +9 enligt tempen. Har ett testa ultratidigt CB digitalt som jag kan ta imorn men det är ju en evighetsväntan!
    Jag tycker jag ser lite! Men testa igen imorgon. Hjärta
  • Anonym (Blueberry)
    1Ellis1 skrev 2023-04-11 06:48:46 följande:
    Jag tycker jag ser lite! Men testa igen imorgon. Hjärta
    Tack, det ska jag! Men hjärnan snurrar som fasen för jag hade gett upp om den här cykeln pga otydlig tempkurva. 

Tycker att jag ser en rosa och tydligare linje på bilderna när de ligger i min telefon jämfört med när jag lägger upp dem här i tråden.
  • Anonym (Blueberry)
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-11 07:01:16 följande:
    Tack, det ska jag! Men hjärnan snurrar som fasen för jag hade gett upp om den här cykeln pga otydlig tempkurva. 

Tycker att jag ser en rosa och tydligare linje på bilderna när de ligger i min telefon jämfört med när jag lägger upp dem här i tråden.

Så här ser det ut nu när det har torkat (ca 30 min efter testet togs). Linjen blir bara tydligare. I verkligheten är den definitivt rosa! Åh hjälp jag kommer inte kunna fokusera på jobb idag. 

• trefaldigmästareikärlek

Ooh äl är bekräftad och denna månad är första gången vi faktiskt fått till det i nära anslutning till den. Såklart steg mina förväntningar helt kopiöst mycket men jag ska försöka att hålla mig från tester länge.
    Följer syskonförsöks tips och tar extra c-vitamin och har dessutom köpt folsyra 😊
  • Syskonförsök

Håller tummarna ❤️❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-11 08:30:48 följande:
    Ooh äl är bekräftad och denna månad är första gången vi faktiskt fått till det i nära anslutning till den. Såklart steg mina förväntningar helt kopiöst mycket men jag ska försöka att hålla mig från tester länge.
    Följer syskonförsöks tips och tar extra c-vitamin och har dessutom köpt folsyra 😊
  • Syskonförsök

Jag ser!! Tror absolut du är gravid 😍 ta digitalt imorgon bitti!!!

//

• Anonym (Blueberry)
    Syskonförsök skrev 2023-04-11 09:16:23 följande:

Jag ser!! Tror absolut du är gravid 😍 ta digitalt imorgon bitti!!!

Tack!
  • Anonym (Blueberry)

Jag kunde inte vänta så sprang iväg och köpte ett CB Early på apoteket. Inte kissat på 5 timmar och fick det här. Det måste vara på riktigt då, måste det inte 😲

• Anonym (Blueberry)
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-11 11:44:08 följande:

Jag kunde inte vänta så sprang iväg och köpte ett CB Early på apoteket. Inte kissat på 5 timmar och fick det här. Det måste vara på riktigt då, måste det inte 😲

Svar på tråden BIM APRIL