• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • klyftpotatis

Så drygt att man inte kan radera eller redigera i inlägg, ni får ha överseende med alla stavfel.. skyller på autocorrect 😂 jag tycker de är så drygt att denna hemsidan FORTFARANDE inte fått en app.. hade varit så mycket smidigare 🙈 2010 ringde liksom!! Vilken plattform har inte en app idag?!😂😩

• klyftpotatis

Och DÄR! fyra timmar senare kom mensen 😩 jag lämnar tråden nu och hoppas på att jag får en kort cykel igen, så det inte faller tbx på gamla vanor där 100-150 dagars cykel inte är nåt konstigt. Förhoppningsvis dyker jag upp i bim maj eller juni!

grattis till alla ni som plussat och stort lycka till till er andra! 😍❤️❤️❤️

• Oväntadedrömmen

Här har alla symtom stannat av. Inget illamående,  brösten har slutat spänna och har enbart besvär av pmds i vanlig ordning. Så ställer mig in på att mensen anländer om 5-6 dagar. 

Är förvisso några dagar kvar, så mycket kan väl hända. Men är hellre inställd på negativt 🙂

• Syskonförsök

Ja nu är det er tur! Jag håller tummarna tjejer ❤️❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-05 16:38:15 följande:

Foodie92 går du på regelbundna kollar hos gyn? 😍
    Hoppas nu vi får vårat plus, vi verkar ju ha bim ganska nära varann denna månad? 

Foodie92 skrev 2023-04-05 19:14:23 följande:
    Ja eftersom vi har försökt väldigt länge (vårt första) så har vi varit på utredning och ska ta letrozol samt varit på spolning så gyn kollar att allt ser OK ut i för ägglossning (att man har ägg som växer).

Ja jag hoppas verkligen att de e vår tur strax 💕 jag har börjat testa och vet att bim kommer ändra någon dag framåt, så vi är väldigt nära 😊

• lipa3646

Klyftpotatis :) kunde inte tagga dig, men 2010 fanns det en app till familjeliv men dom har raderat den. Haha det är nog den ända plattformen som går bakåt i tiden. Trist med mensen för dig. Hoppas du får en januari bebis istället 

• Foodie92
    Syskonförsök skrev 2023-04-06 07:54:01 följande:

Ja nu är det er tur! Jag håller tummarna tjejer ❤️❤️❤️

Foodie92 skrev 2023-04-05 19:14:23 följande:
    Ja eftersom vi har försökt väldigt länge (vårt första) så har vi varit på utredning och ska ta letrozol samt varit på spolning så gyn kollar att allt ser OK ut i för ägglossning (att man har ägg som växer).

Ja jag hoppas verkligen att de e vår tur strax 💕 jag har börjat testa och vet att bim kommer ändra någon dag framåt, så vi är väldigt nära 😊
    ❤️❤️❤️
  • trefaldigmästareikärlek

Alltså Hur kan NC säga att detta är ett pos äl-test? 🙉
    Har ingen tempökning ännu men detta test är från igår eftermiddag.. Tur i oturen fick vi till det igår då oförutsedd äl är idag.. Men i mitt tycke är ju det där ett toknegativt test 😂
    Hade en ökning igår över medel sedan ner idag igen. 
    Några kloka inputs? 
Svar på tråden BIM APRIL