• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Syskonförsök

Skrev ju aldrig in mig i tråden denna gång för att jag trodde vi missade ägglossning men detta var försök 11 för ett syskon. 

Syskonförsök skrev 2023-04-02 20:21:45 följande:

De sjukaste hände precis. Vi som inte testade efter ägglossning denna månad och tog en paus? trodde sedan vi missade ägglossning och jag väntar på mensen... fick en ny spännande tjänst denna månad och ska bli officiellt till veckan och bara för att så tog jag ett test ikväll? och de är svagt men maken såg det ändå direkt och jag har stirrat på så många test att jag knappt vågar tro det men de är fan ett streck. Ska ta ett till imorgon med morgonurin och digitalt dock för har svårt att ta in det. Var SÅ övertygad om att det inte var denna gång? är totalt i chock.

• klyftpotatis
    Syskonförsök skrev 2023-04-02 20:22:55 följande:

Skrev ju aldrig in mig i tråden denna gång för att jag trodde vi missade ägglossning men detta var försök 11 för ett syskon. 

Wow!!! så sjukt, har följt dig på avstånd i olika bimtrådar när du skrivit, sen bara hände de när du som minst anar det! Jag ser det 100%!!!😍😍
  • 1Ellis1

Ni som tempar: brukar ni ha en dipp på ägglossningsdagen? Jag har tagit tempen lite sporadiskt under dagen för att se om den ökar, men istället sjönk den rejält ikväll?! Var först 37,1-37,2 under hela dagen, sen plötsligt 36,9 på kvällen och nu 36,7?! Så låg är den annars bara vid början av mens! 

• Syskonförsök

🥹❤️

klyftpotatis skrev 2023-04-02 22:52:49 följande:
    Wow!!! så sjukt, har följt dig på avstånd i olika bimtrådar när du skrivit, sen bara hände de när du som minst anar det! Jag ser det 100%!!!😍😍
  • Syskonförsök

Ja! Först rejäl dipp och sedan höjning som håller i minst tre dagar ❤️

1Ellis1 skrev 2023-04-03 00:55:22 följande:

Ni som tempar: brukar ni ha en dipp på ägglossningsdagen? Jag har tagit tempen lite sporadiskt under dagen för att se om den ökar, men istället sjönk den rejält ikväll?! Var först 37,1-37,2 under hela dagen, sen plötsligt 36,9 på kvällen och nu 36,7?! Så låg är den annars bara vid början av mens! 

• Syskonförsök

Åh grattis till dig med 😍

Hawwa skrev 2023-04-03 06:46:29 följande:

Grattis syskonförsök ❤️

Tog med ett CB idag 🙊

Svar på tråden BIM APRIL