• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • 1Ellis1
    Cykelhjul skrev 2023-04-02 10:09:55 följande:
    Taack! 😍

Jag gjorde spolning innan denna ÄL och slutade helt med treo och NSAID värktabletter. Det måste ha hjälpt något.
    Jag som skulle påbörja Letrozol strax.

Hoppas verkligen detta stannar
    Ja det där är ett plus helt klart! Hjärta Grattis, vad kul! {#emotions_dlg.flower}
  • Syskonförsök

Åh grattis!!! 😍❤️

Cykelhjul skrev 2023-04-02 09:30:43 följande:

Jag tog detta imorse, ska ta ett digitalt imorgon.
    Jag kan inte tro det, jag var utställd på att behöva analysera och kolla i olika ljus..men jag ser det på riktigt! 😭

BIM är 5e 

• 1Ellis1

Cykelhjul: Jag tror inte du helt kan lita på att du inte är gravid ännu. Även ett testa tidigt test kan visa fel tidigt, och jag har läst här på Familjeliv att många plussat först efter BIM. Innan bim och du fått mens finns ju alltid ett hopp. Hjärta Man blir besviken av negativa test, helt klart, men det är inte 100% säkert ännu. Så drick ingen alkohol osv. Flört

• 1Ellis1
    1Ellis1 skrev 2023-04-02 10:47:41 följande:

Cykelhjul: Jag tror inte du helt kan lita på att du inte är gravid ännu. Även ett testa tidigt test kan visa fel tidigt, och jag har läst här på Familjeliv att många plussat först efter BIM. Innan bim och du fått mens finns ju alltid ett hopp. Hjärta Man blir besviken av negativa test, helt klart, men det är inte 100% säkert ännu. Så drick ingen alkohol osv. Flört

Nej, vänta, det var inte till Cykelhjul det skulle!
  • 1Ellis1

Klyftpotatis menade jag till! Drömmer Du som inte plussat alltså. 

• Spökplumpan

Klyftpotatis, 
    När jag blev gravid med sin son så testade jag negativt på BIM, men när mensen inte hade kommit 8 dagar senare så tog jag ett nytt. Då tog det knappt en sekund innan det stod gravid. Så ge inte upp hoppet redan! Men jag förstår att det är lätt att göra det om man har det lite kämpigare med fertilitet och cykler än de flesta. Jag håller varenda tumme och tå som jag har att det bara var för tidigt. 

Cykelhjulet, grattis!! Verkligen tydligt streck!! Vad kul att flera redan testat positivt här. Vi kanske har en tursam BIM-månad. Hoppas hoppas! 🥰

Någon annan som redan laddat ner gravidappar trots att ni inte testat positivt än? Jag kunde inte låta bli. Har både Liberos and Preggers. 🙈 

• Lulu1987

Stort grattis cykelhjul!! ❤️

• klyftpotatis

Cykelhjul: grattis!!!! SÅ KUL ❤️

Till er andra: tack för push och hopp, jag kanske inte ska ge upp än ❤️ det är bara svårt att tänka det skulle ändra sig men visst, mirakel kan ske!!

jag laddar också ner gravidappar jag räknar ut BF osv dirket efter ÄL spökplumpan 😂 man kan väl få njuta lite i ovissheten och drömma sig bort liksom!!😘

• Spökplumpan
    klyftpotatis skrev 2023-04-02 12:31:16 följande:

Cykelhjul: grattis!!!! SÅ KUL ❤️

Till er andra: tack för push och hopp, jag kanske inte ska ge upp än ❤️ det är bara svårt att tänka det skulle ändra sig men visst, mirakel kan ske!!

jag laddar också ner gravidappar jag räknar ut BF osv dirket efter ÄL spökplumpan 😂 man kan väl få njuta lite i ovissheten och drömma sig bort liksom!!😘

Eller hur? Jag har iaf inte köpt några barnkläder, så klapp på axeln för det. Tittat har jag däremot gjort en hel del. 
Svar på tråden BIM APRIL