• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • ladylovely

Klyftpotatis- dom testen ska det inte bli ett plus på tror jag, utan vara ett likadant blått streck som i testrutan. Det gissar jag du ser? 😅 Helt solklart plus ser jag. 

Grattis Olivialova 🌷

• 1Ellis1

Grattis olivialova! {#emotions_dlg.flower}

Jag fick positivt ägglossningstest idag, dag 11 som vanligt. Skrattande 

• klyftpotatis
    Ladylovely: jag mena inte till Olivialovas test, utan till Mathilda999s bild längre bak i tråden! Olivialovas va jättetydligt 😉
  • klyftpotatis

Alltså. Jag kör inte NC eller liknande, men har börjat försöka tempa med vanlig temp hemma och skriver ner för att ha koll. Kontrollerade så ÄL hade skett men har fortsatt tempa mig nu dagarna mellan ÄL-BIM. Men jag kom precis på mig själv, varför gör jag det? 😂 jag har fortfarande temphöjning ÄL+10, men de har man väl? Tills mensen kommer, eller så fortsätter höjning över till graviditet? Tempar ni mellandagarna? Är det lönt att tempa dessa dagarna, ni som har koll? Kan jag få ut något av det? Eller ska jag helt enkelt bara sluta 😂

• 1Ellis1
    klyftpotatis skrev 2023-04-01 10:24:27 följande:

Alltså. Jag kör inte NC eller liknande, men har börjat försöka tempa med vanlig temp hemma och skriver ner för att ha koll. Kontrollerade så ÄL hade skett men har fortsatt tempa mig nu dagarna mellan ÄL-BIM. Men jag kom precis på mig själv, varför gör jag det? 😂 jag har fortfarande temphöjning ÄL+10, men de har man väl? Tills mensen kommer, eller så fortsätter höjning över till graviditet? Tempar ni mellandagarna? Är det lönt att tempa dessa dagarna, ni som har koll? Kan jag få ut något av det? Eller ska jag helt enkelt bara sluta 😂

Jag har försökt tempa men tycker det kan vara lite otydligt. Morgontemoeraturen går lite upp och ner för mig. Men om jag tar tempen mitt på dagen kan jag märka att jag har högre fram till mens. Den är då mellan 37,3 och 37,6 som högst. Sen sjunker den en eller två dagar innan mens, ofta då jag får bruna flytningar. 
  • Cykelhjul

Jag har BIM 5e. Tror ni att dom vanliga RFSU stickorna testa ofta skulle visa något om jag testar imorgon? Kan inte hålla mig haha 🙈

• Hawwa
    Cykelhjul skrev 2023-04-01 17:18:42 följande:

Jag har BIM 5e. Tror ni att dom vanliga RFSU stickorna testa ofta skulle visa något om jag testar imorgon? Kan inte hålla mig haha 🙈

Jag kan ha plussat idag (kanske)  jag har bim den 10e eller den 6e, väldigt väldigt svagt 🙂
  • Cykelhjul
    Hawwa skrev 2023-04-01 17:25:25 följande:
    Jag kan ha plussat idag (kanske)  jag har bim den 10e eller den 6e, väldigt väldigt svagt 🙂
    Åh hoppas det är ett plus!😍 Vill du visa testet om du har det kvar dvs 
Svar på tråden BIM APRIL