• Hawwa

BIM APRIL

Då hoppar jag på här istället, lite osäker på bim, mensen kom 4 dagar tidigt, innan jag födde hade jag 21 dagar men nu 33-35 dagar,. Ska köra med ägglossningstest denna månad också ett 20-tal kvar :) 

3/4 Amaaanda00
    4/4 Hannis1983, 4e barnet, första försöket efter MF
    5/4 Mathilda999, 2 barnet, 2 försöket (MA)
    10/4 Hawwa, 2 barnet, 2 försöket 
  • Hawwa
    Cykelhjul skrev 2023-04-01 17:18:42 följande:

Jag har BIM 5e. Tror ni att dom vanliga RFSU stickorna testa ofta skulle visa något om jag testar imorgon? Kan inte hålla mig haha 🙈

Jag kan ha plussat idag (kanske)  jag har bim den 10e eller den 6e, väldigt väldigt svagt 🙂
  • Hawwa
    Cykelhjul skrev 2023-04-01 17:39:39 följande:
    Åh hoppas det är ett plus!😍 Vill du visa testet om du har det kvar dvs 

Den översta 🙊
  • Hawwa
    1Ellis1 skrev 2023-04-01 20:38:47 följande:
    Det där med brösten kan väl komma och gå lite i tidig graviditet, har jag för mig? Hur är det för er som plussat, har ni några symptom? Skrattande
    Håller tummarna för alla inklusive mig imorgon :D
    Det där med symptom, jag hade lite mensvärk imorse fast den kändes precis som, shit detta är något annat. Känner inget i brösten, absolut inget.
  • Hawwa
    klyftpotatis skrev 2023-04-02 08:17:31 följande:

Det blev ett stort ?inte gravid? på skärmen idag på ultra tidigt test CB på ÄL+11 😔 förväntat.

Nu får jag bara hålla tummarna för att det går snabbt att få igång nästa ÄL. Mina cyklar brukar vara mellan 50-150 dagar, men sedan jag börja äta Inositol för cirka 1 månad sen kom ÄL på CD 20! Helt galet, aldrig haft så kort (och normal 😂) cykel. Så nu hoppas jag att jag håll igång ägglossningen så jag kan få fler än 3-4 försök per år.

Hoppas ni andra får ers plus denna månad ❤️

Gud va tråkigt :( är det helt kört eller kan man plussa senare?

Mitt va lite starkare idag, tänkte gå och köpa ett "dyrt" test sen som visar veckor, min sambo har svårt att tro på det annars.
  • Hawwa
    Cykelhjul skrev 2023-04-02 09:30:43 följande:

Jag tog detta imorse, ska ta ett digitalt imorgon.
    Jag kan inte tro det, jag var utställd på att behöva analysera och kolla i olika ljus..men jag ser det på riktigt! 😭

BIM är 5e 

Grattis :D det går inte att missa 😍
  • Hawwa
    Diklofenak skrev 2023-04-02 14:19:12 följande:

ÄL+10-12 (inte säker på exakt dag)/ BIM -3-5

Hade ställt in mig på att det blir inget den här gången och tar det ganska bra men så dök det upp ett streck idag, problemet är att det är supersvagt, vågar inte dra några slutsatser av det men vet att det enda kan gör är att testa om några dagar igen..suck. visst kan jag se det utan att vrida och vända på testet och strecket dök upp inom 3 min men är för otydligt för att jag ska tro på det...

Kännde samma, fast ja jag är gravid annars hade det inte visat , har du bild :)?
  • Hawwa
    Diklofenak skrev 2023-04-02 14:34:30 följande:
    jag är fd testgalning in rehab så har sett ett antal spökstreck och det ser mest ut som ett sådant men då borde det rimligen inte dyka upp så snabbt dvs inom tidsgränsen??
    Jag är för tillfället testoman, jag har aldrig sett ett spökstreck vet ej hur de ser ut. Så det du har där hade jag och sagt va positivt 🥰
  • Hawwa
    rubie skrev 2023-04-04 14:05:47 följande:
    Grattis till plussen!! Så roligt, hoppas det blir fler denna månaden 😍 
    Första månaden jag kör med ägglossningstest, kan man se ungefär när det kommer vara ägglossning, alltså baserat på hur sträcket är innan ägglossning? Bifogar en bild om någon vill förklara för mig 🙈
    Bifogar bild från förra månaden.  Den 25e är strecket lika stark som kontrollstrecket. Betyder att jag har ägglossning närmsta 24-48 timmarna. Testa kl 12 varje dag och kissade inte fram tills dess förutom på morgonen :) 
Svar på tråden BIM APRIL