• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • 1Ellis1

Grattis syskonförsök, och hawwa: kul att få det bekräftat sådär tydligt! Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}

• ladylovely

Nån av er som som tycker precis som jag att digitala cb äl testen och vanliga stickor  inte följer varann? 
    Enligt app skulle jag haft äl 30mars.
    Fick fast glad gubbe 28mars .
    Och högst topp på äl stickor 1 april. Det var som en jäkla diff den här gången. Eller så tog kroppen omstart i ägglossningen? Vad vet jag?!

• 1Ellis1
    ladylovely skrev 2023-04-03 08:27:28 följande:

Nån av er som som tycker precis som jag att digitala cb äl testen och vanliga stickor  inte följer varann? 
    Enligt app skulle jag haft äl 30mars.
    Fick fast glad gubbe 28mars .
    Och högst topp på äl stickor 1 april. Det var som en jäkla diff den här gången. Eller så tog kroppen omstart i ägglossningen? Vad vet jag?!

Jag har aldrig testat med både clearblue och andra stickor i samma menscykel så jag vet inte, men jag har bara fått positivt på cb. Jag fick aldrig positivt resultat med Rfsu, så de fungerar olika helt klart. Jag hade trott mer på cb testerna än andra...
  • Amaaanda00

Min mens kom igår.. precis på BIM 🥲 börjar tappat hoppet lite nu, då vi snart närmar oss ett år av försök🙃

• Amaaanda00

Min mens kom igår.. precis på BIM 🥲 börjar tappat hoppet lite nu, då vi snart närmar oss ett år av försök🙃

• 1Ellis1
    Amaaanda00 skrev 2023-04-03 09:41:58 följande:

Vad tråkigt! Gråter Vi har också försökt ett år, det känns minst sagt jobbigt att se alla negativa test. Vi ska på möte med Livio imorgon för att planera ivf. Hoppas det kan hjälpa oss, och att vi inte behöver vänta så länge på att få börja behandling...
  • ladylovely
    1Ellis1 - har du fått några streck på rfsu? De jag testat har inte funkat. Dom blir bara helröda utan streck. Jag kör på andra märken o de har funkat bättre. 
    Jag är helt klart tveksam till cb då det diffar så mycket mellan dagarna. 
  • Spökplumpan

När jag kollar äl så har jag först bara stickor från testlagret (de andra funkar inte) och 2-3 dagar innan beräknad ÄL använder jag både sticka och CBs 2-dagarstest. Stickorna tejpar jag fast bredvid varandra i en bok varje månad för att ha koll på hur min ÄL ser ut. Blir lättare att se när den är på väg. 

Men jag rekommenderar verkligen bara testlagrets stickor. De andra suger och ibland får jag ingen reaktion alls. 

• 1Ellis1
    ladylovely skrev 2023-04-03 10:18:12 följande:
    1Ellis1 - har du fått några streck på rfsu? De jag testat har inte funkat. Dom blir bara helröda utan streck. Jag kör på andra märken o de har funkat bättre. 
    Jag är helt klart tveksam till cb då det diffar så mycket mellan dagarna. 
    Jag har fått streck, får alltid kontrollstrecket och runt ägglossning ett svagt streck. Men det blir aldrig så starkt som kontrollstrecket, oavsett när på dygnet jag testar...
  • Diklofenak

Ok nu vågar jag lita på det lilla lilla strecket igår 😀 hoppas nu det går vägen!
Svar på tråden BIM APRIL