• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Hawwa
    Cykelhjul skrev 2023-04-01 17:39:39 följande:
    Åh hoppas det är ett plus!😍 Vill du visa testet om du har det kvar dvs 

Den översta 🙊
  • 1Ellis1
    Hawwa skrev 2023-04-01 17:43:40 följande:
    Den översta 🙊
    Jo men jag ser lite på den översta! Väldigt svagt men ändå! Du får testa igen imorgon för att se om det blir starkare! Hjärta
  • Cykelhjul
    Hawwa skrev 2023-04-01 17:43:40 följande:
    Den översta 🙊
    Jomen jag ser faktiskt ett svagt plus! Tror nog jag vågar mig på ett grattis! Gud så härligt! 😍🥰
  • klyftpotatis

Hawwa: vad kul, jag ser också! grattis 😍 jag har också bim den 6e så då kanske jag med vågar ett test imorgon 🙈

cykelhjul: jag testar med dig imorgon ❤️😍

• Cykelhjul
    klyftpotatis skrev 2023-04-01 19:44:58 följande:

Hawwa: vad kul, jag ser också! grattis 😍 jag har också bim den 6e så då kanske jag med vågar ett test imorgon 🙈

cykelhjul: jag testar med dig imorgon ❤️😍

Åhh spännande! 😍❤️ 
    Vi får uppdatera så snart vi hinner imorgon haha
    Håller tummarna för oss båda!
  • Spökplumpan

Idag har jag mensvärk, men nästan ingen värk i brösten längre. Börjar känna mig mindre hoppfull. 😔 En vecka kvar till BIM.

• Spökplumpan

Grattis Hawwa!! Vad kul! Nu får du göra digitalt så att du får bekräftat klart och tydligt! Lycka till! 🥰

• 1Ellis1
    Spökplumpan skrev 2023-04-01 20:35:23 följande:

Idag har jag mensvärk, men nästan ingen värk i brösten längre. Börjar känna mig mindre hoppfull. 😔 En vecka kvar till BIM.

Det där med brösten kan väl komma och gå lite i tidig graviditet, har jag för mig? Hur är det för er som plussat, har ni några symptom? Skrattande
  • Hawwa
    1Ellis1 skrev 2023-04-01 20:38:47 följande:
    Det där med brösten kan väl komma och gå lite i tidig graviditet, har jag för mig? Hur är det för er som plussat, har ni några symptom? Skrattande
    Håller tummarna för alla inklusive mig imorgon :D
    Det där med symptom, jag hade lite mensvärk imorse fast den kändes precis som, shit detta är något annat. Känner inget i brösten, absolut inget.
  • klyftpotatis

Cykelhjul: ja!! det känns tryggare att testa tillsammans 🙈😂 va löjlig man blir av dessa forum 🙈 håller alla tummar och tår för oss! Och såklart för alla andra i tråden ❤️

Svar på tråden BIM APRIL