• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • 1Ellis1
    Diklofenak skrev 2023-04-03 10:55:16 följande:
    Ok nu vågar jag lita på det lilla lilla strecket igår 😀 hoppas nu det går vägen!
    Grattis!! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Foodie92

Inte varit inne på ett tag nu men att komma in och se många plussa!! Stort stort grattis 😍

Cykelhjul och Syskonförsök: Extra glad att se er 2 plussa när vi följts åt ett tag nu 😍😍 så himla glad för er skull ! ❤️

• rubie

Grattis till plussen!! Så roligt, hoppas det blir fler denna månaden 😍 
    Första månaden jag kör med ägglossningstest, kan man se ungefär när det kommer vara ägglossning, alltså baserat på hur sträcket är innan ägglossning? Bifogar en bild om någon vill förklara för mig 🙈
  • Hawwa
    rubie skrev 2023-04-04 14:05:47 följande:
    Första månaden jag kör med ägglossningstest, kan man se ungefär när det kommer vara ägglossning, alltså baserat på hur sträcket är innan ägglossning? Bifogar en bild om någon vill förklara för mig 🙈
    Bifogar bild från förra månaden.  Den 25e är strecket lika stark som kontrollstrecket. Betyder att jag har ägglossning närmsta 24-48 timmarna. Testa kl 12 varje dag och kissade inte fram tills dess förutom på morgonen :) 
  • Foodie92
    rubie skrev 2023-04-04 14:05:47 följande:
    Om du har testat flera dagar i raken kan man upptäcka en stegring och då förstå att man närmar sig ägglossning. När strecken är Lika starka eller teststrecket är starkare än kontroll då är det en indikation på att ägglossning sker närmaste 24 - 48h tror jag det va 😊

Alla får mer eller mindre alltid streck i olika styrkor så här gäller det att identifiera att strecket blir starkare = en LH ökning
  • rubie

Tack snälla för att ni tog er tid att svara! Då har jag lite bättre koll 😊

• Spökplumpan

Illamående, trött och sjukt sugen på apelsinjuice (men rätt låg apptit på annat och blir mätt snabbt). Brösten spänner mer än de brukar, men går lite i vågor. 5 dagar kvar till BIM. Har en hel del mensvärk, men det är väl rätt vanligt. Ökad sexlust idag och det har jag fått under alla mina graviditeter. Hoppas hoppas hoppas. Kommer bli skitledsen om det inte är något.

• Hannis1983
    Spökplumpan skrev 2023-04-04 16:58:47 följande:

Illamående, trött och sjukt sugen på apelsinjuice (men rätt låg apptit på annat och blir mätt snabbt). Brösten spänner mer än de brukar, men går lite i vågor. 5 dagar kvar till BIM. Har en hel del mensvärk, men det är väl rätt vanligt. Ökad sexlust idag och det har jag fått under alla mina graviditeter. Hoppas hoppas hoppas. Kommer bli skitledsen om det inte är något.

Håller tummarna ♥️
  • Spökplumpan

Somnade på soffan och drömde att jag fick en massa rosa på toapappret. Det är nog ett tydligt tecken på att jag tänker väldigt mycket på det.

• Syskonförsök

Åh tack❤️❤️ håller tummarna för dig❤️❤️

Foodie92 skrev 2023-04-04 07:40:38 följande:

Inte varit inne på ett tag nu men att komma in och se många plussa!! Stort stort grattis 😍

Cykelhjul och Syskonförsök: Extra glad att se er 2 plussa när vi följts åt ett tag nu 😍😍 så himla glad för er skull ! ❤️

Svar på tråden BIM APRIL