• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Diklofenak

ÄL+10-12 (inte säker på exakt dag)/ BIM -3-5

Hade ställt in mig på att det blir inget den här gången och tar det ganska bra men så dök det upp ett streck idag, problemet är att det är supersvagt, vågar inte dra några slutsatser av det men vet att det enda kan gör är att testa om några dagar igen..suck. visst kan jag se det utan att vrida och vända på testet och strecket dök upp inom 3 min men är för otydligt för att jag ska tro på det...

• Hawwa
    Diklofenak skrev 2023-04-02 14:19:12 följande:

ÄL+10-12 (inte säker på exakt dag)/ BIM -3-5

Hade ställt in mig på att det blir inget den här gången och tar det ganska bra men så dök det upp ett streck idag, problemet är att det är supersvagt, vågar inte dra några slutsatser av det men vet att det enda kan gör är att testa om några dagar igen..suck. visst kan jag se det utan att vrida och vända på testet och strecket dök upp inom 3 min men är för otydligt för att jag ska tro på det...

Kännde samma, fast ja jag är gravid annars hade det inte visat , har du bild :)?
  • Diklofenak

jag är fd testgalning in rehab så har sett ett antal spökstreck och det ser mest ut som ett sådant men då borde det rimligen inte dyka upp så snabbt dvs inom tidsgränsen??
  • Hawwa
    Diklofenak skrev 2023-04-02 14:34:30 följande:
    jag är fd testgalning in rehab så har sett ett antal spökstreck och det ser mest ut som ett sådant men då borde det rimligen inte dyka upp så snabbt dvs inom tidsgränsen??
    Jag är för tillfället testoman, jag har aldrig sett ett spökstreck vet ej hur de ser ut. Så det du har där hade jag och sagt va positivt 🥰
  • Spökplumpan

Diklofenak, det är definitivt positivt!! Grattis!! 🥰🥰 Du kommer få det bekräftat tydligare om du testar med digitalt, men du ÄR gravid. Så tydliga är inte spökstreck och de dyker inte upp så snabbt! ❤️

• 1Ellis1
    Spökplumpan skrev 2023-04-02 15:27:55 följande:

Diklofenak, det är definitivt positivt!! Grattis!! 🥰🥰 Du kommer få det bekräftat tydligare om du testar med digitalt, men du ÄR gravid. Så tydliga är inte spökstreck och de dyker inte upp så snabbt! ❤️

Precis, jag tänkte samma. När jag fått spökstreck så har de inte synts på kort. Så grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Pälsboll

Tycker också det ser positivt ut. Grattis! 😍

Diklofenak skrev 2023-04-02 14:34:30 följande:
  • Syskonförsök

De sjukaste hände precis. Vi som inte testade efter ägglossning denna månad och tog en paus? trodde sedan vi missade ägglossning och jag väntar på mensen... fick en ny spännande tjänst denna månad och ska bli officiellt till veckan och bara för att så tog jag ett test ikväll? och de är svagt men maken såg det ändå direkt och jag har stirrat på så många test att jag knappt vågar tro det men de är fan ett streck. Ska ta ett till imorgon med morgonurin och digitalt dock för har svårt att ta in det. Var SÅ övertygad om att det inte var denna gång? är totalt i chock.

Svar på tråden BIM APRIL