• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Spökplumpan

Tack för peppet. Jag kanske jämför för mycket med tidigare graviditeter. Jag önskar det fanns symptom som man bara känner när man är gravid eller bara känner när det är mens på g. Önska kan man ju göra iaf. haha 

• 1Ellis1
    Spökplumpan skrev 2023-04-01 21:21:53 följande:

Tack för peppet. Jag kanske jämför för mycket med tidigare graviditeter. Jag önskar det fanns symptom som man bara känner när man är gravid eller bara känner när det är mens på g. Önska kan man ju göra iaf. haha 

När jag var gravid (som blev MA) hade jag väldigt känsliga bröstvårtor. Så det symptomet väntar jag på... jag har aldrig haft det när jag inte varit gravid. Däremot har jag ont i brösten nästan varje månad efter äl...
  • klyftpotatis

Det blev ett stort ?inte gravid? på skärmen idag på ultra tidigt test CB på ÄL+11 😔 förväntat.

Nu får jag bara hålla tummarna för att det går snabbt att få igång nästa ÄL. Mina cyklar brukar vara mellan 50-150 dagar, men sedan jag börja äta Inositol för cirka 1 månad sen kom ÄL på CD 20! Helt galet, aldrig haft så kort (och normal 😂) cykel. Så nu hoppas jag att jag håll igång ägglossningen så jag kan få fler än 3-4 försök per år.

Hoppas ni andra får ers plus denna månad ❤️

• Hawwa
    klyftpotatis skrev 2023-04-02 08:17:31 följande:

Det blev ett stort ?inte gravid? på skärmen idag på ultra tidigt test CB på ÄL+11 😔 förväntat.

Nu får jag bara hålla tummarna för att det går snabbt att få igång nästa ÄL. Mina cyklar brukar vara mellan 50-150 dagar, men sedan jag börja äta Inositol för cirka 1 månad sen kom ÄL på CD 20! Helt galet, aldrig haft så kort (och normal 😂) cykel. Så nu hoppas jag att jag håll igång ägglossningen så jag kan få fler än 3-4 försök per år.

Hoppas ni andra får ers plus denna månad ❤️

Gud va tråkigt :( är det helt kört eller kan man plussa senare?

Mitt va lite starkare idag, tänkte gå och köpa ett "dyrt" test sen som visar veckor, min sambo har svårt att tro på det annars.
  • 1Ellis1
    Hawwa skrev 2023-04-02 08:42:31 följande:
    Gud va tråkigt :( är det helt kört eller kan man plussa senare?

Mitt va lite starkare idag, tänkte gå och köpa ett "dyrt" test sen som visar veckor, min sambo har svårt att tro på det annars.
    Då är du helt klart gravid Hawwa, grattis!! {#emotions_dlg.flower} Det ska inte synas något rosa och definitivt inte bli starkare om du inte är gravid. Ett veckotest borde visa gravid 1-2 veckor nu, gissar jag. 
  • Cykelhjul

Jag tog detta imorse, ska ta ett digitalt imorgon.
    Jag kan inte tro det, jag var utställd på att behöva analysera och kolla i olika ljus..men jag ser det på riktigt! 😭

BIM är 5e 

• Hawwa
    Cykelhjul skrev 2023-04-02 09:30:43 följande:

Jag tog detta imorse, ska ta ett digitalt imorgon.
    Jag kan inte tro det, jag var utställd på att behöva analysera och kolla i olika ljus..men jag ser det på riktigt! 😭

BIM är 5e 

Grattis :D det går inte att missa 😍
  • Cykelhjul

Klyftpotatis- det finns fortfarande en chans att få plus! Testa om några dagar ❤️

• Linneaeli

Då var det även min tur att lägga till mig i listan, äl bekräftad så nu börjar den långa väntan mot BIM. Håller tummarna för många fina pluss i tråden!! 

1/4 Chanels, 1a barnet, första försöket
    2/4 Olivialova, 3e barnet, första försöket
    2/4 Ajn1993, 1a barnet, 7e försöket efter ma.
    2/4 Amaaanda00
    4/4 Hannis1983, 4e barnet, första försöket efter MF
    4/4 Diklofenak, 1a barnet, 4:e försöket
    5/4 Cykelhjul, 1a barnet 
    5/4 Mathilda999, 2 barnet, 2 försöket (MA)
    6/4 klyftpotatis, 1a barnet, försökt sedan sep-21
    7/4 Etaj 6:e barnet 4 försöket efter ma
    7/4 Efterlängtad3a 3e barnet, 6e försöket
    8/4 Spökplumpa, 2:a barnet
    10/4 Hawwa, 2 barnet, 2 försöket 
    10/4 Agnesmamma01, 3e barnet, 3 försöket
    10/4 Anonym (Smulan), 3:e barnet, 4 försöket
    11/4 ovantadedrommen, 2a barnet, 4-5e försöket
    12-13/4 Anonym (Blueberry), 2 barnet, 2 försöket (efter oplanerad som blev MA)
    13/4 Linneaeli, 2a barnet 10e försöket. 
    14/4 lady Lovely, försökt sedan i juni -22
    15/4 Lipa3646 3e försöket
    15/4 1Ellis1 Första barnet, 11:e försöket efter MA
    20/4 Pälsboll, 1 barnet
    21/4 Myran90, 2 barnet, 2 försöket efter MA
    22/4 trefaldigmästareikärkek 2:a barnet 9 försöket, andra med NC
    22/4 Embarazada, 3:e barnet, 9:e försöket
    22/4 Lulu1987, 1a barnet
    23/4 Jagälskarsommaren, 1a barnet, 10:e försöket
    24/4 Foodie92
    24/4 rubie 
    27/4 Barbrastreisand
    28/4 Potatisbulle, 1:a barnet, 5:e försöket
    28/4 Malu84, 3e barnet, 2a försöket
    29/4 Frelwi, 2a barnet, 3e försöket
    30/4 My871, 5 barnet, 1 försöket efter MA
  • Cykelhjul
    Hawwa skrev 2023-04-02 09:50:23 följande:
    Grattis :D det går inte att missa 😍
    Taack! 😍

Jag gjorde spolning innan denna ÄL och slutade helt med treo och NSAID värktabletter. Det måste ha hjälpt något.
    Jag som skulle påbörja Letrozol strax.

Hoppas verkligen detta stannar
Svar på tråden BIM APRIL