• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Oväntadedrömmen

Här fixk jag förhoppningar tidigare idag då jag blev sjukt illamående. Till och med så jag fick en kväljning när jag snaskade på en chokladboll. Det höll i sig hela förmiddagen.  Brösten spänner som sjutton, men det gör det alltid mellan ägglossning och mens, så det får jag bortse ifrån.

Tror dock det inte är något, för att resten av dagen har illamåendet hållt sig borta.

Är på äl+7 och imorgon tänkte jag ta ett test med morgonurin. 

• Spökplumpan

Vaknade i morse och blöder. Tre dagar för tidigt och den beter sig inte som min mens brukar bete sig. Jag är rädd att det kanske är ett tidigt missfall. 😭😭😭

• Hannis1983

Här kom mensen i natt, två dagar sent och på natten är väldigt ovanligt för mig men tänker att kroppen kan vara lite annorlunda efter mitt missfall förra månaden. Jag går vidare till en maj tråd och hoppas vi inte ses där. Lycka till ni andra ♥️

• Spökplumpan
    Hannis1983 skrev 2023-04-05 06:38:55 följande:

Här kom mensen i natt, två dagar sent och på natten är väldigt ovanligt för mig men tänker att kroppen kan vara lite annorlunda efter mitt missfall förra månaden. Jag går vidare till en maj tråd och hoppas vi inte ses där. Lycka till ni andra ♥️

Vad tråkigt! Jag tror antingen att jag har fått mens 3 dagar tidigare, från ingenstans, vilket aldrig har hänt förut, eller missfall. Fortfarande alla symptom. Håller tummarna. Och hoppas verkligen att det tar sig för dig i maj! Lycka till! ❤️
  • Cykelhjul
    Foodie92 skrev 2023-04-04 07:40:38 följande:

Inte varit inne på ett tag nu men att komma in och se många plussa!! Stort stort grattis 😍

Cykelhjul och Syskonförsök: Extra glad att se er 2 plussa när vi följts åt ett tag nu 😍😍 så himla glad för er skull ! ❤️

Tack Foodie! Hjärta Din BIM är ju lite senare och jag håller verkligen tummarna för att vi kommer fortsätta att följas åt och du får plus den här månaden också! HjärtaHjärta
  • Embarazada

Jag uppdaterar BIM-listan då jag fick positivt ÄL-test flera dagar än tidigare beräknat FörvånadFörvånadFörvånad

1/4 Chanels, 1a barnet, första försöket
    2/4 Olivialova, 3e barnet, första försöket
    2/4 Ajn1993, 1a barnet, 7e försöket efter ma.
    2/4 Amaaanda00
    4/4 Hannis1983, 4e barnet, första försöket efter MF
    4/4 Diklofenak, 1a barnet, 4:e försöket
    5/4 Cykelhjul, 1a barnet 
    5/4 Mathilda999, 2 barnet, 2 försöket (MA)
    6/4 klyftpotatis, 1a barnet, försökt sedan sep-21
    7/4 Etaj 6:e barnet 4 försöket efter ma
    7/4 Efterlängtad3a 3e barnet, 6e försöket
    8/4 Spökplumpa, 2:a barnet
    10/4 Hawwa, 2 barnet, 2 försöket 
    10/4 Agnesmamma01, 3e barnet, 3 försöket
    10/4 Anonym (Smulan), 3:e barnet, 4 försöket
    11/4 ovantadedrommen, 2a barnet, 4-5e försöket
    12-13/4 Anonym (Blueberry), 2 barnet, 2 försöket (efter oplanerad som blev MA)
    13/4 Linneaeli, 2a barnet 10e försöket. 
    14/4 lady Lovely, försökt sedan i juni -22
    15/4 Lipa3646 3e försöket
    15/4 1Ellis1 Första barnet, 11:e försöket efter MA
    18/4 Embarazada, 3:e barnet, 9:e försöket
    20/4 Pälsboll, 1 barnet
    21/4 Myran90, 2 barnet, 2 försöket efter MA
    22/4 trefaldigmästareikärkek 2:a barnet 9 försöket, andra med NC
    22/4 Lulu1987, 1a barnet
    23/4 Jagälskarsommaren, 1a barnet, 10:e försöket
    24/4 Foodie92
    24/4 rubie 
    27/4 Barbrastreisand
    28/4 Potatisbulle, 1:a barnet, 5:e försöket
    28/4 Malu84, 3e barnet, 2a försöket
    29/4 Frelwi, 2a barnet, 3e försöket
    30/4 My871, 5 barnet, 1 försöket efter MA

• trefaldigmästareikärlek

God morgon på alla och HERREGUD så kul med så många plus!! Lite extra känner jag för dig syskonförsök, så peppande och varm mot alla - så himla glad för din skull ❤️❤️

ÄL närmar sig med stormsteg här, ingen ökning på lh eller temp men känner i äggstockar att saker är på g. Enligt NC ska äl ske på söndag, så vi får försöka få till det åt minstone lördag så gott det går, ska iväg till några vänners stuga över helgen så det blir en utmaning 😂

• Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-05 10:20:33 följande:

God morgon på alla och HERREGUD så kul med så många plus!! Lite extra känner jag för dig syskonförsök, så peppande och varm mot alla - så himla glad för din skull ❤️❤️

ÄL närmar sig med stormsteg här, ingen ökning på lh eller temp men känner i äggstockar att saker är på g. Enligt NC ska äl ske på söndag, så vi får försöka få till det åt minstone lördag så gott det går, ska iväg till några vänners stuga över helgen så det blir en utmaning 😂

Haha ja de e alltid svårt när man hälsar på någon 😅

Jag har enligt gyn ÄL mellan fredag och tisdag så ska börja testa nu iaf 😊
  • lipa3646

Någon som har erfarenhet av äl blödning?? 

grattis till alla som har plussat :)

• Emelie 01

Hej,

Får jag hoppa på här😍 jag har precis haft äl och räknar ner mot Bim som bör bli den17/4. 
    Jag har 3 barn varav 1 gemensamt med min man. 

Jag slutade med p piller i höstas men det är vårt 3 "riktiga" försök sedan stoppet. Det är nog första månaden jag känner igen kroppen. Tidigare har jag nästan känt på mig att kroppen inte varit redo för en graviditet. 
    Nu hoppas vi så klart på ett plus denna månaden🥰

Svar på tråden BIM APRIL