BIM APRIL
1/4 Chanels, 1a barnet, första försöket
22/4 trefaldigmästareikärkek 2:a barnet 9 försöket, andra med NC
1/4 Chanels, 1a barnet, första försöket
Foodie92 både glad och ledsen att se dig här!
Följj ditt hjärta och din magkänsla när det kommer till läkemedel, jag är likadan som du och reagerar på läkemedel rätt ofta. Går det att ta en jättesvag dos eller hur funkar läkemedlet? Tänker att du isf får en chans att "lära känna" produkten tänker jag om du skulle känna att du vill testa ❤️
Foodie92: lyssna till magkänslab, den är rätt shyst oftast. Testa ett av kosttillskotten separat först kanske? Så du inte ger kroppen för mycket nytt och slipper kanske vara orolig över det. Jag relaterar till dina känslor dock ❤️
Kan nån hjälpa mig med vad tusan min cykel pysslar med denna månad?
Tack blurbetty och foodie92 för svar!
Jag har bara tempat ett kort tag, andra månaden nu så är säkert att appen inte känner mig än 😊
Blev bara nervös då jag precis fått pcos diagnos att jag kommer få en knascykel
God morgon på alla och HERREGUD så kul med så många plus!! Lite extra känner jag för dig syskonförsök, så peppande och varm mot alla - så himla glad för din skull ❤️❤️
ÄL närmar sig med stormsteg här, ingen ökning på lh eller temp men känner i äggstockar att saker är på g. Enligt NC ska äl ske på söndag, så vi får försöka få till det åt minstone lördag så gott det går, ska iväg till några vänners stuga över helgen så det blir en utmaning 😂
Foodie92 går du på regelbundna kollar hos gyn? 😍
Hoppas nu vi får vårat plus, vi verkar ju ha bim ganska nära varann denna månad?
Syskonförsök: visst är det?! ❤️ Hur mår du? Känns det fortfarande helt otroligt eller har du landat i allt? 😍
Nu fortsätter jag peppra, dagens test är det mörkare, och registreras som negativt?! Alltså hur? 😂