BIM APRIL
Kan tänka mig det, att hålla isär födelsedag och jul 🤪
Min första är född i oktober 2015 så han har tjatat läääänge om ett syskon, hade varit så fint att få ge honom ett innan det blir alldeles för stort åldersspann 🥰
Kan tänka mig det, att hålla isär födelsedag och jul 🤪
Min första är född i oktober 2015 så han har tjatat läääänge om ett syskon, hade varit så fint att få ge honom ett innan det blir alldeles för stort åldersspann 🥰
Men eller hur foodie92!! Kan dock inte släppa att NC har lagt äl samma dag som jag fick pos på äl stickan.. Känns som att det eg borde skett dagen efter men 🤷?♀️ Bara vänta och hppas
Alltså NEJ syskonkärlek, nej nej nej fyfan så orättvist och ledsamt 😭😭😭❤️❤️ skickar alla styrkekramar jag kan till dig ❤️❤️❤️❤️
Foodie92 har NC satt ut nån äl än? För visst tempade du? Verkar vara likt min, temp dipp + ökning men ökning av lh efter utsatt äl?
Foodie92 iiingen aning alls faktiskt, men jag tycker din tempkurva ser fin ut! Min är helknäpp denna månad - är 99% säker att det inte tagit sig
Ja jag vet inte alla, tycker den ligger så nära medeltemperaturen trots att det skett äl? Men som sagt, är ju endast andra månaden jag tempar 🤷?♀️😊
Har lite brännande molvärk idag och vattniga flytningar.. Snubblade på testlådan så det blev att ta ett test, vitare än den vitaste snö - vet inte vad jag trodde 😅
Hur går det för alla? Någon som är nära bim? 🥰
Fansan96 när har du Bim? Tycker kurvan ser bra ut 😍
Jag har fallit tillbaka i test-träsket, äl +9 och det är så neg det kan bli. 😅 Jag är så trött på att försöka och inte kunna tänka på något annat, herre jistanes så jobbigt det är att försöka bli gravid 😂