Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM APRIL

Kan tänka mig det, att hålla isär födelsedag och jul 🤪 
    Min första är född i oktober 2015 så han har tjatat läääänge om ett syskon, hade varit så fint att få ge honom ett innan det blir alldeles för stort åldersspann 🥰

Men eller hur foodie92!! Kan dock inte släppa att NC har lagt äl samma dag som jag fick pos på äl stickan.. Känns som att det eg borde skett dagen efter men 🤷?♀️ Bara vänta och hppas 

Alltså NEJ syskonkärlek, nej nej nej fyfan så orättvist och ledsamt 😭😭😭❤️❤️ skickar alla styrkekramar jag kan till dig ❤️❤️❤️❤️

Ja jag vet inte alla, tycker den ligger så nära medeltemperaturen trots att det skett äl? Men som sagt, är ju endast andra månaden jag tempar 🤷?♀️😊 
    Har lite brännande molvärk idag och vattniga flytningar.. Snubblade på testlådan så det blev att ta ett test, vitare än den vitaste snö - vet inte vad jag trodde 😅

Jag har fallit tillbaka i test-träsket, äl +9 och det är så neg det kan bli. 😅 Jag är så trött på att försöka och inte kunna tänka på något annat, herre jistanes så jobbigt det är att försöka bli gravid 😂

Svar på tråden BIM APRIL