• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Foodie92

Lady Lovely: grattis ! 😍❤️

Trefaldigmästareikärlek: håller tummarna! Enligt gyn skulle jag ha den i helgen eller senast tisdag. Har fått stegringar nu på ÄL stickorna, väldigt nära positivt nu 😊

Man kan endast se på temperaturen i efterhand när den har skett. Oftast lägsta temperaturen som va innan stigning av temp över medel som ska vara minst 3 dagar 😊

• Barbrastreisand

Hej alla! Har inte hängt med i tråden då jag haft en del annat runt omkring. Denna månad kommer jag hoppa över test och tempning, istället får det bli sex varannan dag denna veckan. Skulle börja igår men vi var för trötta. Ägglossning sker troligen mitten på denna veckan. Misstänker dock att jag åkt på svampinfektion 😭  

Någon mer som väntar äl i dagarna?

• Malu84
    Barbrastreisand skrev 2023-04-10 18:55:32 följande:

Hej alla! Har inte hängt med i tråden då jag haft en del annat runt omkring. Denna månad kommer jag hoppa över test och tempning, istället får det bli sex varannan dag denna veckan. Skulle börja igår men vi var för trötta. Ägglossning sker troligen mitten på denna veckan. Misstänker dock att jag åkt på svampinfektion 😭  

Någon mer som väntar äl i dagarna?

Jag väntar också på äl mot mitten slutet av veckan ! får se hur mycket ältester det blir under veckan , jag blir stressad av dom men samtidigt vill jag veta om min kropp är igång efter spiral uttag i februari , förra monaden var den alldles galen kroppen , nu känns den lugnare . 
  • Barbrastreisand
    Malu84 skrev 2023-04-10 19:36:44 följande:
    Jag väntar också på äl mot mitten slutet av veckan ! får se hur mycket ältester det blir under veckan , jag blir stressad av dom men samtidigt vill jag veta om min kropp är igång efter spiral uttag i februari , förra monaden var den alldles galen kroppen , nu känns den lugnare . 
    Förstår dig precis! Jag har följt äl nästan varje cykel i ett års tid. Men känner för att pausa allt sånt nu och se om stressen minskar.. Håller tummarna! 
    Foodie92 skrev 2023-04-10 19:43:08 följande:

Barbrastreisand: jag har med ÄL när som 😊 vi kör också på varannan dag

Åh spännande☺️ Testar/tempar du något? Tycker jag känner igen ditt namn, har du varit med i tidigare trådar? Håller tummarna, ett plus till oss alla💕
  • trefaldigmästareikärlek

Tack Foodie92 för svaret, typiskt så har jag ju varit sjuk ända sen förväntad äl plus att jag nu i morse var under medel (4 dgr efter sänkning) dock hade jag en dipp under medel förra månaden också efter äl... Ja Ja återstår att se 😃 Håller tummarna för er nu att ni får till det och att det tar sig! 

• Syskonförsök

Det var när jag pausade allt som det plötsligt hände efter ett nästan ett år❤️ hoppas på samma för dig! 

Barbrastreisand skrev 2023-04-10 19:51:27 följande:
    Förstår dig precis! Jag har följt äl nästan varje cykel i ett års tid. Men känner för att pausa allt sånt nu och se om stressen minskar.. Håller tummarna! 
    Foodie92 skrev 2023-04-10 19:43:08 följande:

Barbrastreisand: jag har med ÄL när som 😊 vi kör också på varannan dag

Åh spännande☺️ Testar/tempar du något? Tycker jag känner igen ditt namn, har du varit med i tidigare trådar? Håller tummarna, ett plus till oss alla💕
  • Syskonförsök

Hej alla!

Jag har ingen aning om det var det som var trixet för mig eller inte, men vill ändå tipsa om att äta extra c vitamin, speciellt för er med eventuellt kortare lutealfas. C vitamin kan naturligt öka progesteronet i kroppen nämligen. Jag åt det hela cykeln men pausade ett par dagar vid ägglossning för att inte riskera att störa. 

ingen aning om det var förändringen min kropp behövde för att denna gång få ett plus på stickan men ett högst ofarligt tillskott att prova om någon är sugen :) Håller tummarna för er alla ❤️

• Anonym (Blueberry)

Snälla säg att jag inte är den enda som ser det här! I verkligheten känns det mer ljusrosa än på bilderna, FL är ju inte bäst på bildkvalitet. Jag tycker jag ser det på en armlängds avstånd. Är helt skakig. Enligt FF är jag på ÄL+11, vilket var samma dag jag plussade med mitt första barn. Men kan också vara på ÄL+10 eller +9 enligt tempen. Har ett testa ultratidigt CB digitalt som jag kan ta imorn men det är ju en evighetsväntan!
Svar på tråden BIM APRIL