• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Foodie92

Denna gång har jag haft en seg ökning av LH, brukar bli positivt dagen efter jag noterat en ökning men nu tog de några dagar. 4e dagen av ökning så blev den positiv. Så vi får försöka mysa på och se till att vi inte missar chansen nu

Min kurva är lite skum, tittar man på den kan man tro att min ÄL varit redan då jag har en dipp och ökning av temp efter det

• fansan96

Hej på er, 

Är ny här i forumet familjeliv, alltid läst massa trådar här men aldrig blivit medlem förrens nu. 

Jag fick en nidblödning antingen äl +7, +8  och +10 eller äl +4 och +5 och +7. Beroende på när jag hade äl. NC säger senare än vad jag tror :P 
    Bara små ljusbruna flyningar. Har aldrig detta annars. Testade idag, men fick negativt på stickan, ska försätta testa i veckan så får vi se. Någon här som fått nidblödning och som sedan plussade? 

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 06:52:28 följande:

Hej tjejer!

plussade ju snart två veckor sedan och skulle gå in i vecka 6 idag men tyvärr började jag blöda igår och idag fick jag dessa slängda i ansiktet när jag vaknade.😭 så kommer hänga mer er igen framöver och hoppas de tar sig snabbt igen och inte tar 11 månader till! 

Neeej Vad tråkigt att läsa detta! Ledsen för din skull, hoppas kroppen återhämtar sig och att du får ett plus direkt som stannar hela vägen ❤️
  • Syskonförsök

Tack tjejer ❤️ 
    Hoppas innerligt att det blir ett plus senare. blir att hänga med i BIM maj sen när den finns❤️

Hannis1983 skrev 2023-04-12 08:31:01 följande:

Syskonförsök: Nej så tråkigt! Tänker på dig ♥️

Barbrastreisand skrev 2023-04-12 17:43:56 följande:
    Neeej Vad tråkigt att läsa detta! Ledsen för din skull, hoppas kroppen återhämtar sig och att du får ett plus direkt som stannar hela vägen ❤️

• Oväntadedrömmen
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 18:06:00 följande:

Tack tjejer ❤️ 
    Hoppas innerligt att det blir ett plus senare. blir att hänga med i BIM maj sen när den finns❤️

Tråkigt att höra. 🙄🌷
    Majtråden är öppen redan, så du är så välkommen ❤️
  • Oväntadedrömmen
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 18:06:00 följande:

Tack tjejer ❤️ 

Tråkigt att höra. 🙄🌷
  • Myran90
    fansan96 skrev 2023-04-12 16:35:09 följande:

Hej på er, 

Är ny här i forumet familjeliv, alltid läst massa trådar här men aldrig blivit medlem förrens nu. 

Jag fick en nidblödning antingen äl +7, +8  och +10 eller äl +4 och +5 och +7. Beroende på när jag hade äl. NC säger senare än vad jag tror :P 
    Bara små ljusbruna flyningar. Har aldrig detta annars. Testade idag, men fick negativt på stickan, ska försätta testa i veckan så får vi se. Någon här som fått nidblödning och som sedan plussade? 

Så spännande! Jag fick nidblödning ägglossning +5 min första graviditet. 
    Jag fick en blödning nu 5-6 dagar efter ägglossning. Vill tro att även den va en nidblödning hehe. För dom va väldigt lika. klart rosa blod sen  borta nästa dag. Lite molvärk på det också.  Tänker att jag ska börja testa på måndag :)
  • Syskonförsök

Jaha! Jag har inte hittat den! Får leta eller om någon kan länka :)

Oväntadedrömmen skrev 2023-04-12 19:31:05 följande:
    Tråkigt att höra. 🙄🌷
Svar på tråden BIM APRIL