• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Syskonförsök

Hittade nu ;)

Syskonförsök skrev 2023-04-12 20:38:36 följande:

Jaha! Jag har inte hittat den! Får leta eller om någon kan länka :)

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: ja jag tempar, men de e första gången den är såhär knäpp får se hur tempen visar imorgon. Undrar om ägget kan släppa innan LH peakat?

• fansan96

Åh vad spännande myran90!!
    hoppas på att det blir ett plus för dig då om det är det du önskar såklart 😍

känns ju verkligen som ett tydligt tecken, aldrig haft så innan nämligen. Har varit gravid 3 gånger innan men alla gånger abort tyvärr. Så hoppas verkligen på en frisk och full graviditet denna. 

Hur länge har ni försökt? 

• Myran90
    fansan96 skrev 2023-04-12 21:21:11 följande:

Åh vad spännande myran90!!
    hoppas på att det blir ett plus för dig då om det är det du önskar såklart 😍

känns ju verkligen som ett tydligt tecken, aldrig haft så innan nämligen. Har varit gravid 3 gånger innan men alla gånger abort tyvärr. Så hoppas verkligen på en frisk och full graviditet denna. 

Hur länge har ni försökt? 

Ja men jag önskar det så mycket 😍
     Detta Blir vårt 3 försök denna omgången! 

åh så tråkigt att det blivit så :( hur länge har ni försökt? 
    hopppas hopppas att vi båda haft  en nidblödning Och att plusset håller hela vägen fram till bebis ❤️ När har du BIM?
  • fansan96

Myran90 - 

Vi Försöker inte direkt, händer det så händer det! 😀

BIM på söndag enligt NC - jag är dock lite förvirrad, testar med tidiga tester som ger utslag på 10ml/hcg, men ändå inget pluss idag bim -3 ? 

när hade du bim måndag?

• Myran90
    fansan96 skrev 2023-04-13 05:41:31 följande:

Myran90 - 

Vi Försöker inte direkt, händer det så händer det! 😀

BIM på söndag enligt NC - jag är dock lite förvirrad, testar med tidiga tester som ger utslag på 10ml/hcg, men ändå inget pluss idag bim -3 ? 

när hade du bim måndag?

Aaa okej.. ingen erfarenhet alls av de testerna så men då är där ändå några dagar kvar som det kan dyka upp ett plus :) 

jag har BIM först den 22/4 men tänker att jag kanske börjar testa lite smått på måndag 🙈 fast nä, jag borde typ hålla mig till onsdag för det är då jag  plussat tidigast mina andra graviditeter. men nu slog det mig att den helgen jag har Bim så ska jag iväg med ett gäng o dricka vin hela helgen 😂 så kanske sk ta först nästa söndag när jag är förbi BIM. tänker att om jag skulle plussa innan helgen så kommer jag inte vilja Dricka något hahaha 
  • 1Ellis1

Tråkigt att höra Syskonförsök. Jag vet hur det känns. Hjärta Jag är inte gravid denna månad, men vi hoppas att vi kan starta ivf redan när mensen kommer. Grattis till alla som plussat! Jag hoppas på att kunna vara med i en gravid-tråd snart. Oskyldig

Svar på tråden BIM APRIL