• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Anonym (Blueberry)

Aaah! Åh gud ❤️ Nu börjar den resan också. Förra graviditeten tog det till v 10 innan jag fick veta att bebisens hjärta slutat slå i v 7. Det blir långa veckor av oro här framöver.
  • Myran90
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-12 07:22:47 följande:
    Aaah! Åh gud ❤️ Nu börjar den resan också. Förra graviditeten tog det till v 10 innan jag fick veta att bebisens hjärta slutat slå i v 7. Det blir långa veckor av oro här framöver.
    Åhh så härligt ❤️ GRATTIS! Så glad för plus men fattar 100 procent din oro. Den dagen jag plussar kommer det vA samma oro. Håller alla tummar o tår att du får se ett hjärta picka!!!
  • Anonym (Blueberry)
    Myran90 skrev 2023-04-12 07:34:06 följande:
    Åhh så härligt ❤️ GRATTIS! Så glad för plus men fattar 100 procent din oro. Den dagen jag plussar kommer det vA samma oro. Håller alla tummar o tår att du får se ett hjärta picka!!!
    Tack!
  • Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 06:52:28 följande:

Hej tjejer!

plussade ju snart två veckor sedan och skulle gå in i vecka 6 idag men tyvärr började jag blöda igår och idag fick jag dessa slängda i ansiktet när jag vaknade.😭 så kommer hänga mer er igen framöver och hoppas de tar sig snabbt igen och inte tar 11 månader till! 

Jag beklagar verkligen. Fy så tråkigt Gråter Hjärta

• Embarazada

Godmorgon tjejer.

Det här strecket dök upp imorse på direkten. Betydligt starkare än de "vanliga" spökstrecken men får med babyplan.

Är det någon mer än jag som tycker det ser OK ut? 

• Myran90

Kan inte citera dig syskonFörsök?

men usch va ledsen jag blir av o läsa? 
    så orättvist!!! 
     styrkekram till dig ❤️

• Foodie92

Va, men nej ! Så himla tråkigt att höra syskonförsök 💔 saknar ord, massa massa styrkekramar till dig ❤️

• Foodie92
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-12 07:22:47 följande:
    Grattis ! Hoppas de går vägen nu 💕
  • Syskonförsök
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-12 07:14:45 följande:

Alltså NEJ syskonkärlek, nej nej nej fyfan så orättvist och ledsamt 😭😭😭❤️❤️ skickar alla styrkekramar jag kan till dig ❤️❤️❤️❤️

Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-12 07:19:56 följande:
    Åh nej vad tråkigt 💔
    Embarazada skrev 2023-04-12 07:36:16 följande:

Jag beklagar verkligen. Fy så tråkigt Gråter Hjärta

Myran90 skrev 2023-04-12 07:42:39 följande:

Kan inte citera dig syskonFörsök?

men usch va ledsen jag blir av o läsa? 
    så orättvist!!! 
     styrkekram till dig ❤️

Tack alla ❤️ 
    De känns tufft men ändå tacksam att kroppen förstod så fort att något var fel och avslutade. Nu hoppas vi på januari barn istället❤️

• Anonym (Blueberry)
    Foodie92 skrev 2023-04-12 07:51:06 följande:
    Grattis ! Hoppas de går vägen nu 💕
    Tack!
Svar på tråden BIM APRIL