• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • fansan96

Jag har BIM på söndag, haft en liten ljustren spotting idag, men vet ej om det är mensen som är på G eller vad det är frågan om. Hade ju också Spotting som hade kunnat vara en implantations blödning tidigare (har aldrig spottings annars den tidpunkten) men vi får se, dessa två senaste dagar har tempen gått ner lite också. 

vad tror ni om denna kurva ? 

• Deer10
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-14 14:38:53 följande:

Hur går det för alla? Någon som är nära bim? 🥰

Jag har BIM på onsdag 19/4, men har så sjukt mycket molvärk och har haft det i några dagar nu, så vill ju bara ta ett test nu!! Känns verkligen som jag är gravid?men man vet ju aldrig 😅 Tänkte att jag kanske ska ta ett test på måndag?
  • Syskonförsök

Tack❤️ ja de var verkligen ett slag i ansiktet efter så många månaders försök med! Mitt första missfall med så det är tungt just nu. Hoppas bara innerligt att det går fort att plussa igen nu!! 

My871 skrev 2023-04-13 22:38:15 följande:
    Men nej vad tråkigt! jag har läst de senast månadernas BIM trådar och även bf december tråden och varit så glad för er som plussat. Du peppar verkligen alla runt omkring dig och så händer detta.:(  
    jag håller tummarna för att maj är din månad!
  • Syskonförsök

Tack❤️❤️ åh spännande med ivf ändå och skönt att få hjälp!

1Ellis1 skrev 2023-04-13 09:41:21 följande:

Tråkigt att höra Syskonförsök. Jag vet hur det känns. Hjärta Jag är inte gravid denna månad, men vi hoppas att vi kan starta ivf redan när mensen kommer. Grattis till alla som plussat! Jag hoppas på att kunna vara med i en gravid-tråd snart. Oskyldig

• My871
    Syskonförsök skrev 2023-04-14 22:22:44 följande:

Tack❤️ ja de var verkligen ett slag i ansiktet efter så många månaders försök med! Mitt första missfall med så det är tungt just nu. Hoppas bara innerligt att det går fort att plussa igen nu!! 

Jag har hört att det ska vara lättare att bli Gravid strax efter ett missfall, men vet dock inte om det stämmer. 

Håller tummarna för att det blir så i ditt fall:)

• Syskonförsök

Jag med och hoppas innerligt att det stämmer!❤️ Rädd att sätta för mycket press så det inte händer något dock. Det var vårt 11 försök det tog sig på men denna gång var jag helt inställd på att vi missade ägglossningen så tänkte inte på det och stressade inte och då hände det? så ska försöka att ändå bara tänka att nu vet vi att de fortfarande går bli gravida och de kommer när kroppen är redo för att inte pressa mig själv för mycket.❤️

My871 skrev 2023-04-14 23:54:39 följande:

Jag har hört att det ska vara lättare att bli Gravid strax efter ett missfall, men vet dock inte om det stämmer. 

Håller tummarna för att det blir så i ditt fall:)

• rubie

Hej alla kämpar ❤️ 
    Jag är på äl+6 och överanalyserar förmodligen allt men inatt kändes det som att det typ ?pirrade? eller kittlades på insidan (😆) ungefär vid höftbenet men lite längre ner och in mot magen. Någon annan som varit med om detta? Har lite molvärk också idag men som sagt, det har jag haft vissa månader utan att det varit något.. 

• trefaldigmästareikärlek

Jag har fallit tillbaka i test-träsket, äl +9 och det är så neg det kan bli. 😅 Jag är så trött på att försöka och inte kunna tänka på något annat, herre jistanes så jobbigt det är att försöka bli gravid 😂

Svar på tråden BIM APRIL