• fansan96

BIM APRIL

Hej på er, 

Är ny här i forumet familjeliv, alltid läst massa trådar här men aldrig blivit medlem förrens nu. 

Jag fick en nidblödning antingen äl +7, +8  och +10 eller äl +4 och +5 och +7. Beroende på när jag hade äl. NC säger senare än vad jag tror :P 
    Bara små ljusbruna flyningar. Har aldrig detta annars. Testade idag, men fick negativt på stickan, ska försätta testa i veckan så får vi se. Någon här som fått nidblödning och som sedan plussade? 

• fansan96

Åh vad spännande myran90!!
    hoppas på att det blir ett plus för dig då om det är det du önskar såklart 😍

känns ju verkligen som ett tydligt tecken, aldrig haft så innan nämligen. Har varit gravid 3 gånger innan men alla gånger abort tyvärr. Så hoppas verkligen på en frisk och full graviditet denna. 

Hur länge har ni försökt? 

• fansan96

Myran90 - 

Vi Försöker inte direkt, händer det så händer det! 😀

BIM på söndag enligt NC - jag är dock lite förvirrad, testar med tidiga tester som ger utslag på 10ml/hcg, men ändå inget pluss idag bim -3 ? 

när hade du bim måndag?

• fansan96

Jag har BIM på söndag, haft en liten ljustren spotting idag, men vet ej om det är mensen som är på G eller vad det är frågan om. Hade ju också Spotting som hade kunnat vara en implantations blödning tidigare (har aldrig spottings annars den tidpunkten) men vi får se, dessa två senaste dagar har tempen gått ner lite också. 

vad tror ni om denna kurva ? 

Svar på tråden BIM APRIL