• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Barbrastreisand
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 09:25:07 följande:

Jag hade verkligen gett upp denna månad, pms värre än någonsin, ömma bröst som varje månad och minus på stickan. 
    NC har flyttat fram min mens två dagar med bim imorgon och imorse såg det ut så här på stickan. 
    Hjälp mig nu, stirrar jag mig blind och ser ett rosa sträck eller är det faktiskt ett? Det kom inom 5 minuter och har blivit lite starkare efter utgången tid.

Jag ser också! Håller tummarna!😍
  • Myran90
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 19:01:45 följande:

När tror ni jag törs ta ett digitalt om mensen inte kommer? Imorgon eller lördag? 

Imorgon 😍 iiiii så spännande! Håller alla tummar och tår för dig!!! Jag ser något ljust sträck på ditt test 🤩
  • trefaldigmästareikärlek

Alltså jag är så orolig så jag mår fysiskt illa, har fått upp hoppet så sjukt mycket nu och är livrädd att det ska visa fett minus nästa gång jag testar eller att jag börjar blöda snart. Inser dessutom att NC hade satt ut bim idag och testet är så vansinnigt svagt (från graviditetskollen). Hoppet dalar igen. Är säkert bara ett spöksträck. Men jag hoppas och tror att det inte är det och att jag imorgon eller övermorgon får ett fint plus 😭

• Anonym (Blueberry)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 19:25:42 följande:

Alltså jag är så orolig så jag mår fysiskt illa, har fått upp hoppet så sjukt mycket nu och är livrädd att det ska visa fett minus nästa gång jag testar eller att jag börjar blöda snart. Inser dessutom att NC hade satt ut bim idag och testet är så vansinnigt svagt (från graviditetskollen). Hoppet dalar igen. Är säkert bara ett spöksträck. Men jag hoppas och tror att det inte är det och att jag imorgon eller övermorgon får ett fint plus 😭

Jag brukar aldrig se något när andra pratar om svaga streck men på ditt ser jag verkligen nåt! 

Blueberry 😭😭😭😭😭😭😭 tack! Jag hoppas att vi alla inte bara ser i syne eller att det är spök. Herre gud ska vi äntligen få känna den stora lyckan? Hoppas hoppas hoppas 😭

• Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 20:25:22 följande:

Blueberry 😭😭😭😭😭😭😭 tack! Jag hoppas att vi alla inte bara ser i syne eller att det är spök. Herre gud ska vi äntligen få känna den stora lyckan? Hoppas hoppas hoppas 😭

Jag ser verkligen på din 🥹 kommer sova oroligt tills imorgon för kommer va så spänd 😍
    Dela gärna med din graf
  • Syskonförsök

Men jaaaa!!!! Har du hunnit ta ett digitalt än????😍❤️ 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 09:25:07 följande:

Jag hade verkligen gett upp denna månad, pms värre än någonsin, ömma bröst som varje månad och minus på stickan. 
    NC har flyttat fram min mens två dagar med bim imorgon och imorse såg det ut så här på stickan. 
    Hjälp mig nu, stirrar jag mig blind och ser ett rosa sträck eller är det faktiskt ett? Det kom inom 5 minuter och har blivit lite starkare efter utgången tid.

Testen idag var negativa. Tog inget digitalt endast stickor pga feg. 
    Min graf har gått ner under medel efter äl men ingen mens har kommit.. Vet inte alls vad jag ska tro eller tänka. 

Svar på tråden BIM APRIL