• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • malinj83

Malu84 detta är vårat 11 e försök så känns som en evighet. Fick en sladdis 2021 så detta är ett försök till syskon närmre i ålder till honom. Yngsta systern är drygt 8 år äldre. Min man är 3 år yngre än mig vet dock inte om det egentligen spelar så stor roll är vad jag förstått främst kvinnans fertilitet som minskar med åren 😢
    Jag känner som du att man får nya symtom varje månad kanske är det också åldern som gör menscykeln mer påtaglig. Eller att man börjat känna efter 🤔
    Men tids nog hoppas man ju att det ändå ska ta sig ✊

• Syskonförsök

Jag kände sådär och helt plötsligt försök 11 tog det sig! (dock missfall så försöker igen nu men ändå) sjukaste Var att när de tog sig kände jag ingenting, ingen pms och inga känningar alls. Så de verkar vara så som de blir för mig åtminstone! Var samma med dottern jag fick 2021 med. 

malinj83 skrev 2023-04-22 12:16:38 följande:

Malu84 detta är vårat 11 e försök så känns som en evighet. Fick en sladdis 2021 så detta är ett försök till syskon närmre i ålder till honom. Yngsta systern är drygt 8 år äldre. Min man är 3 år yngre än mig vet dock inte om det egentligen spelar så stor roll är vad jag förstått främst kvinnans fertilitet som minskar med åren 😢
    Jag känner som du att man får nya symtom varje månad kanske är det också åldern som gör menscykeln mer påtaglig. Eller att man börjat känna efter 🤔
    Men tids nog hoppas man ju att det ändå ska ta sig ✊

• Anonym (Mini)

Hur är de med CB early? Är deras spökstreck gråa eller kan de va blåa? (Självklart är bilden inom tidsramen) har koll på att dessa kan få spökstreck efter tidsramen men jag kollar enbart under de 10 minuterna o sen slänger jag testet
  • malinj83

Syskonförsök: men usch vad tråkigt med MF 😢❤️ jag fick ett svagt plus nån gång i höstas men det blev aldrig starkare och försann till slut sen kom blödning 2v eftet BIM så vi hann väl aldrig tro det skulle bli nått då. Men det närmaste vi kommit ändå.
    Jag har lite molvärk och så drar det i magen men kan ju lika gärna vara mensen som nått annat. 
    Bara vänta och se...
    Har ju också en liten född 21 förresten 😃 blir perfa att plussa nu för oss båda så de kan få bli storasyskon ✊

• Syskonförsök

Ja det var trist efter så många försök! Men hoppas bara en plussar snabbt nu igen. Ja de hade varit perfekt nu❤️

malinj83 skrev 2023-04-22 17:16:56 följande:

Syskonförsök: men usch vad tråkigt med MF 😢❤️ jag fick ett svagt plus nån gång i höstas men det blev aldrig starkare och försann till slut sen kom blödning 2v eftet BIM så vi hann väl aldrig tro det skulle bli nått då. Men det närmaste vi kommit ändå.
    Jag har lite molvärk och så drar det i magen men kan ju lika gärna vara mensen som nått annat. 
    Bara vänta och se...
    Har ju också en liten född 21 förresten 😃 blir perfa att plussa nu för oss båda så de kan få bli storasyskon ✊

• Myran9876

Tack för ditt svar trefaldigmästareikärlek! 

Jag har försökt hitta något vettig tråd men inte riktigt hittat det jag söker. Jag har testat imorse men hade inga testa-tidigt stickor så det visade naturligtvis ingenting. 
     Cirka fyra dagar kvar till beräknad mens, jag är vanligtvis väldigt regelbunden med 27 eller 28 dagars cykler men det är Min mans födelsedag idag och ville egentligen bara testa för hans skull om jag kunde ge han en extra speciell 36 års present. 

• Foodie92

Mini: inte sett spökstreck på de tidigare, hoppas de e nått 😊

Alltså idag har mina bröst ömmat som in I tusan 😣 de gör typ ont att ta av BH

• My871

Då har nc nu bekräftat ägglossning och flyttat fram bim till 3 maj, så jag studsar över till maj-tråden istället. jag håller tummarna för er andra och kommer fortsätta läsa hur det går för er :) 

• Anonym (Mini)

Testar ladda upp en bild. Får inte riktigt hemsidan att funka Skäms
Svar på tråden BIM APRIL