• malinj83

BIM APRIL

Är ni några kvar som inväntar BIM? Är själv på BIM - 4 har till skillnad från andra månader haft en extrem jämn temperatur efter ÄL runt 36.5 +-0.02 jämfört med. Mellan 36.4-36.7 innan så den är ju också lägre. Tycker mig känna att det drar o har sig i livmodern men har ju trott förr att det tatt sig så är ändå väldigt skeptisk. 11e försöket. 

• malinj83
    Malu84 skrev 2023-04-22 07:57:49 följande:

Malinj83 : jag är kvar , har bim nästa helg ☺️ 
    men jag har inget roligt att tillföra 😅 kört ältest , haft lite extra sex och väntar nu . Men vi är lite äldre så jag vågar inte tro att det kommer funka alls , (jag 38 och han äldre än mig)jag har två barn sen innan men min sambo har inga. 

Tycker varje gång jag har känningar , både denna gången och innan tidigare graviditeter så jag vågar inte lita på min symptom . 

Jag är också äldre 39 och blir 40 i år men hoppas ju att det inte ska vara kört för det. Tidigare har jag bara blivit gravid utan att vi försökt så detta är första ggn med ÄL tester temp osv... Håller tummarna för oss
  • malinj83

Malu84 detta är vårat 11 e försök så känns som en evighet. Fick en sladdis 2021 så detta är ett försök till syskon närmre i ålder till honom. Yngsta systern är drygt 8 år äldre. Min man är 3 år yngre än mig vet dock inte om det egentligen spelar så stor roll är vad jag förstått främst kvinnans fertilitet som minskar med åren 😢
    Jag känner som du att man får nya symtom varje månad kanske är det också åldern som gör menscykeln mer påtaglig. Eller att man börjat känna efter 🤔
    Men tids nog hoppas man ju att det ändå ska ta sig ✊

• malinj83

Syskonförsök: men usch vad tråkigt med MF 😢❤️ jag fick ett svagt plus nån gång i höstas men det blev aldrig starkare och försann till slut sen kom blödning 2v eftet BIM så vi hann väl aldrig tro det skulle bli nått då. Men det närmaste vi kommit ändå.
    Jag har lite molvärk och så drar det i magen men kan ju lika gärna vara mensen som nått annat. 
    Bara vänta och se...
    Har ju också en liten född 21 förresten 😃 blir perfa att plussa nu för oss båda så de kan få bli storasyskon ✊

• malinj83

Kändes som det gick bra här tempen steg från ca36. 5 till 36.7 tredje dagen nu och inga spottings som jag annars alltid har innan mens så tog ett tidigt grav test (BIM - 1) men ingen antydan till nått alls, så det blev inget denna månad heller. Hoppas på 12e försöket och en feb bebis 💚

Svar på tråden BIM APRIL