• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Ettfrö

Hej hej! Jag har inte lagt till mig i listan men hat följt er. Jag är 38 år och har försökt bli gravid med mitt andra barn i 7 månader. Trodde inte att det skulle gå dem här månaden heller, men mensen dök aldrig upp. Idag tog jag ett graviditetstest och resultatet är väldigt tydligt =) känns overkligt 

• sommar2020regn
    Syskonförsök skrev 2023-04-25 19:09:15 följande:

Kinesiska örter? Berätta gärna mer! :) grattis!

Tack! :) Ja du, jag köpte dom + akupunktur en gång för 2500 kr Men det kanske var värt det. Inget jag mixtrade ihop själv utan jag till en kinesisk läkare (lite nytt för mig, gör samma sak men västerländsk dvs på sjukhus i vardagen haha) som tog status på mig och individanpassade det jag skulle dricka. Luktade och smakade inte toppen, men kanske gjorde det susen. Har funkat för 3 kompisar som försökt +6 mån.
  • sommar2020regn
    Ettfrö skrev 2023-04-25 20:07:54 följande:

Hej hej! Jag har inte lagt till mig i listan men hat följt er. Jag är 38 år och har försökt bli gravid med mitt andra barn i 7 månader. Trodde inte att det skulle gå dem här månaden heller, men mensen dök aldrig upp. Idag tog jag ett graviditetstest och resultatet är väldigt tydligt =) känns overkligt 

Grattis :D Har du kollat när ditt BF ev blir? Vi kanske har ungefär samma?
  • sommar2020regn
    Ettfrö skrev 2023-04-25 20:44:51 följande:

Tack!! Haha 31 december... 

Haha perfekt ;p Jag har 3-4 januari, men om man räknar på normal cykel 7 januari, samma dag som mina tvillingar fyller 3 ;-P
  • Ettfrö

Haha jäkla månadsskifte... Min syster är född 1 januari. Jag är bara tacksam om jag får ett friskt barn <3 jag är ändå 38, och jag tror inte att jag kan få barn så länge till 

• sommar2020regn
    Ettfrö skrev 2023-04-25 21:36:48 följande:

Haha jäkla månadsskifte... Min syster är född 1 januari. Jag är bara tacksam om jag får ett friskt barn <3 jag är ändå 38, och jag tror inte att jag kan få barn så länge till 

Det är det enda jag också önskar mig <3 Är inte heller purung, 32, och fick mina tvillingar väldigt tidigt så nu önskar jag mig en mindre komplicerad resa. Dag för dag helt enkelt.
  • Foodie92

Superstort grattis ettfrö och sommar2020regn! 🥰 vilka supertydliga tester 🤩

• sommar2020regn

Jag var tvungen att testa om det verkligen var sant, och på morgonurin. Men känns ganska tydligt så idag köper jag vecko-indikator. Är BIM idag med 24 dagars cykel och 10 dagars lutealfas så förmodligen ÄL + 10, 5e försöket.
    Någon som vill prata lite symtom och cervix (tapp)? För de stämde inte alls den här graviditeten För mig 🤪
  • sommar2020regn
    Foodie92 skrev 2023-04-25 23:18:51 följande:

Superstort grattis ettfrö och sommar2020regn! 🥰 vilka supertydliga tester 🤩

Tack 😄 äntligen 
Svar på tråden BIM APRIL