Inlägg från: Barbrastreisand |Visa alla inlägg
  • Barbrastreisand

BIM APRIL

Hoppar in här med då tant röd kom som beräknat! Hoppas vi blir fler i slutet av månaden! 

1/4 Chanels, 1a barnet, första försöket
    2/4 Olivialova, 3e barnet, första försöket
    2/4 Ajn1993, 1a barnet, 7e försöket efter ma.
    2/4 Amaaanda00
    4/4 Hannis1983, 4e barnet, första försöket efter MF
    4/4 Diklofenak, 1a barnet, 4:e försöket
    5/4 Cykelhjul, 1a barnet 
    5/4 Mathilda999, 2 barnet, 2 försöket (MA)
    6/4 klyftpotatis, 1a barnet, försökt sedan sep-21
    7/4 Etaj 6:e barnet 4 försöket efter ma
    7/4 Efterlängtad3a 3e barnet, 6e försöket
    10/4 Hawwa, 2 barnet, 2 försöket 
    10/4 Agnesmamma01, 3e barnet, 3 försöket
    10/4 Anonym (Smulan), 3:e barnet, 4 försöket
    11/4 ovantadedrommen, 2a barnet, 4-5e försöket
    12-13/4 Anonym (Blueberry), 2 barnet, 2 försöket (efter oplanerad som blev MA)
    14/4 lady Lovely, försökt sedan i juni -22
    15/4 Lipa3646 3e försöket
    15/4 1Ellis1 Första barnet, 11:e försöket efter MA
    20/4 Pälsboll, 1 barnet
    22/4 trefaldigmästareikärkek 2:a barnet 9 försöket, andra med NC
    22/4 Embarazada, 3:e barnet, 9:e försöket
    22/4 Lulu1987, 1a barnet
    23/4 Jagälskarsommaren, 1a barnet, 10:e försöket
    24/4 Foodie92
    24/4 rubie 
    27/4 Barbrastreisand
  • Barbrastreisand

Hej alla! Har inte hängt med i tråden då jag haft en del annat runt omkring. Denna månad kommer jag hoppa över test och tempning, istället får det bli sex varannan dag denna veckan. Skulle börja igår men vi var för trötta. Ägglossning sker troligen mitten på denna veckan. Misstänker dock att jag åkt på svampinfektion 😭  

Någon mer som väntar äl i dagarna?

• Barbrastreisand
    Malu84 skrev 2023-04-10 19:36:44 följande:
    Jag väntar också på äl mot mitten slutet av veckan ! får se hur mycket ältester det blir under veckan , jag blir stressad av dom men samtidigt vill jag veta om min kropp är igång efter spiral uttag i februari , förra monaden var den alldles galen kroppen , nu känns den lugnare . 
    Förstår dig precis! Jag har följt äl nästan varje cykel i ett års tid. Men känner för att pausa allt sånt nu och se om stressen minskar.. Håller tummarna! 
    Foodie92 skrev 2023-04-10 19:43:08 följande:

Barbrastreisand: jag har med ÄL när som 😊 vi kör också på varannan dag

Åh spännande☺️ Testar/tempar du något? Tycker jag känner igen ditt namn, har du varit med i tidigare trådar? Håller tummarna, ett plus till oss alla💕
  • Barbrastreisand
    Foodie92 skrev 2023-04-11 21:37:26 följande:

Blueberry: åh nämen stort stort grattis 😍

Barbrastreisand: jo jag har hängt på FL i minst 6 månader nu haha 😅 jag tempar och testar med ÄL tester. Du med ?

Syskonförsök: spännande med C vitamin och tack för tipset 🥰

Tyckte jag kände igen ditt namn, trodde du hade plussat men kanske blandar ihop dig med någon annan? Jag har kört äl-tester, förra månaden tempade jag strax innan äl men överanalyserade grafen vilket nog orsakade lite stress.. Men hoppar allt denna månad, ska bli intressant och se om jag känner av min kropp/äl som jag tror att jag gjort tidigare månader :)
  • Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 06:52:28 följande:

Hej tjejer!

plussade ju snart två veckor sedan och skulle gå in i vecka 6 idag men tyvärr började jag blöda igår och idag fick jag dessa slängda i ansiktet när jag vaknade.😭 så kommer hänga mer er igen framöver och hoppas de tar sig snabbt igen och inte tar 11 månader till! 

Neeej Vad tråkigt att läsa detta! Ledsen för din skull, hoppas kroppen återhämtar sig och att du får ett plus direkt som stannar hela vägen ❤️
  • Barbrastreisand

Cd16 idag och jag känner att magen är lite uppblåst och det drar lite så tror det är ÄL på gång! Vi tänkte ha sex varannan dag denna gång så vi fick till det i måndags och igår, men börjar nu tveka om det inte är bättre köra även idag istället för imorgon? 

• Barbrastreisand
    Myran90 skrev 2023-04-19 19:51:24 följande:

🥺❤️ totalt livrädd men samtidigt så glad! 

Stort grattis!!❤️
  • Barbrastreisand
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 09:25:07 följande:

Jag hade verkligen gett upp denna månad, pms värre än någonsin, ömma bröst som varje månad och minus på stickan. 
    NC har flyttat fram min mens två dagar med bim imorgon och imorse såg det ut så här på stickan. 
    Hjälp mig nu, stirrar jag mig blind och ser ett rosa sträck eller är det faktiskt ett? Det kom inom 5 minuter och har blivit lite starkare efter utgången tid.

Jag ser också! Håller tummarna!😍
  • Barbrastreisand

Jag är också kvar! Har kört utan äl-test och tempning denna gång, men tror jag är på äl+9 idag, BIM 27. Får se om jag ska testa imorgon eller måndag, har dock inga testa tidigt kvar utan bara vanliga.

• Barbrastreisand

Hittade ett testa-tidigt i gömmorna. Tror jag är på äl+11. Fått supersvagt streck som troligen är spök, har fått dessa streck tidigare utan att det varit något. Nu får man snällt vänta till den 27e och se om mensen dyker upp

• Barbrastreisand

Idag kom mensen precis som beräknad.. Hoppas på en bättre kommande månad för oss alla som väntar på ett plus!

Svar på tråden BIM APRIL