Inlägg från: Anonym (Maria94) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria94)

BIM APRIL

BIM på lördag den här veckan. Testade med ett extra känsligt test precis (10 hcg). Håller på att stirra mig knäpp på detta! Är så osäker på om jag ser något eller ingenting alls! Vad tror ni? 6e försöket efter ett traumatiskt missfall.

• Anonym (Maria94)

Jag hoppas!
    ska ta test imorgon igen🙏🏼 Det syns nästan mer på bild än i verkligheten, så jag är fortfarande väldigt osäker! Men jag kan uppdatera imorgon igen☺️❤️

Foodie92 - jag får nästan aldrig fullt utslag på ÄL testen, testar med vanliga stickor och får en tydlig stegring, men sällan helt positivt. Och sen en liten tempökning på det🥰

• Anonym (Maria94)

Testade igen när jag kom hem från jobbet idag och då blev strecket starkare! tog även ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor🥹 hoppas det stannar kvar nu!🙏🏼 Är på ÄL + 9.

har ett missfall i bagaget och dras med lite PCO (väldigt sena ägglossningar, runt dag 25-30) och kort lutealfa på 8 dagar. Detta var fjärde försöket sedan jag började få hjälp med Letrozol och progesteron, 8e försöket totalt🙏🏼❤️

• Anonym (Maria94)

Tack fina ni!!❤️❤️❤️

• Anonym (Maria94)

Trefaldigmästareikärlek, jag tycker absolut att du ska testa progesteron! Finns att beställa progesteronkräm på en sida som heter moodmama. Jag behövde progesteron för att lyckas få ett plus! Utan progesteron har jag bara 8 dagar mellan ÄL och mens, alltså för kort tid för att ett ägg ska fästa. Med progesteron (Lutinus på recept) verkar det nu ha gått vägen! Jag testade även något som heter EPA-Glandin denna cykel när det tog sig, som jag läst skulle vara bra för livmoderslemhinnan❤️

Svar på tråden BIM APRIL