Jag har BIM 28-29 april och hade tydligen ÄL i söndags 16 april. Jag vet att man inte kan känna gravsymtom förens tidigast runt BIM då kroppen börjar producera hormon men samtidigt är det många som har känt annorlunda efter ägglossning när det tagit sig efter samlag. Jag gissar att det är hormonnivåerna som är annorlunda vilket dem är så de stiger och sjunker i lite annan ordning än om det bara är PMS.
Jag fick ömma bröst under ÄL vilket jag brukar få, dock har det hängt kvar och dem ömmar fortfarande, jag blev sjukt öm i livmoder/äggstockar under ÄL och har fortsatt känt ett svagt molande till och från vilket håller i säg än det med.
Vaknade imorse och kände mig annorlunda så tog ett "testa supertidigt"- test (upp till 5 dagar innan mens) och det var såklart så negativt som det bara kan bli. Jag fattar att det är alldeles för tidigt att testa på ÄL+6 men jag tänkte ändå att om jag redan har symtom på en eventuell graviditet/annorlunda hormonnivåer så kanske det skulle ge ett svaaaagt streck, men nej...
Nu känns det såklart helt kört att få ett plus denna månad. Väntar mig mensen nästa helg och om den inte kommer så tar jag ett nytt test.