BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
Hej på er!
Jag joinar er här för här är ännu en tjeja som önskar bli gravid. 🤗
Gick inte vägen denna gång, så hoppas på ett + i januari.
Mitt första barn och ?andra försöket?.
Slutade med p-piller den 15:e oktober, fick första mensen den 14:e november. Svagt positivt test på ÄL 25:e november. Fick mens 8:e december. Beräknad ÄL 20 december, BIM 3:e januari.
Vet inte hur lång tid det kommer ta för mig att bli gravid (om jag får chansen att kunna bli det) med tanke på att jag nyligen slutat med P-piller (Cerazette).
Uppdaterad lista:
31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
3/1 Sannet - första barnet, andra försöket
4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
Joinar tråden också i hopp om julmirakel då min mens kom nu.
Min ÄL ska komma runt Julhelgen så hoppas innerligt att det blir en liten julmirakel bebis 🥰
Jag har fått två missfall på raken, först en kemisk och direkt därefter blev jag gravid på nytt och fick tidigt UL i v 5+2 men där man bara såg en tom säck så fick ännu en tid efter det och ännu en till efter det och det bekräftades ofostrig graviditet så eftersom kroppen inte ville göra sig av med det så fick jag göra en abort i vecka 9+2.
Så nu är vi här igen och försöker, trodde det ev hade tagit sig denna gången då jag haft lite tecken igen men här kom mensen. Denna gången har ingenting varit sig lik sen min ägglossning och det har varit jobbigt eftersom jag inte känt igen något i vad som hänt.
Men nu är den här och jag hoppas och riktar in mig till julen lite extra i år 🙈🤭
Hohoooo äntligen, tror aldrig jag varit så lättad över tant röd tidigare! Nu är mensen kommen på bim +10, nya tag denna månad med såväl tester som tempning!
Supertaggad på att börja detta år med ett plus! Väntar dock med att lägga mig i listan tills jag fått plus på äl-tester. Enligt kalendern ska den dyka upp på nyårsafton, men det återstår att se 🥴
Nu är jag tillbaka iaf, va tvungen att skapa nytt konto pga FL strul hehe
Trefaldigmästareikärlek: vad nice ! Äntligen är den tillbaka, skumt att den strula så
Jag hoppas de blir många plus i denna tråd 💕
7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
Hej! Min temp sjönk kraftigt idag på BIM och mensen verkar vara på ingång. vi ger oss nu på försök nummer 7. BIM 11/1.
Tempar med NC
7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC
Jag tempar också med NC 😊 slutade tempa när tanten kom då jag även va sjuk så nu är jag på banan. ÄL är för mig under jul/mellandagarna. Hade varit väldigt kul om man lyckades denna gång, man får känslan av att de e omöjligt men har inte försökt så länge, men tror de är extra nervöst då det är vår första så man vet ju inte om de kan gå 🙈
Jag tempar också med NC 😊 slutade tempa när tanten kom då jag även va sjuk så nu är jag på banan. ÄL är för mig under jul/mellandagarna. Hade varit väldigt kul om man lyckades denna gång, man får känslan av att de e omöjligt men har inte försökt så länge, men tror de är extra nervöst då det är vår första så man vet ju inte om de kan gå 🙈
Jag som hoppades så på att du var gravid. Nya tag under jul nu då😃
Kul att se dig igen foodie92 🤗🤗
Har du kryat på dig? Vi är inne på varv 3 (!!!) på 6v med feber och hosta. Var in till vc med 7åringen idag då han haft 40,6 i temp i tre dygn.. Huvva mammahjärtat värker.