• Solros22

BIM Januari 2023

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    3/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA

lägger till mig på listan.. mensen kom idag efter missfall i v7 för ganska exakt en månad sedan. 3 missfall och 3 kemiska graviditeter sedan förra sommaren.. såg att fler än jag har ägglossning på julafton. Håller tummarna för flera så jul-mirakel! 
  • Solros22

Fick positivt äl-test i lördags Lunch.  Neg på morgonen å testade igen vid 14, så kanske säker på att jag inte missade så många timmar. 

Fick till det torsdag, fredag å natten till söndag.. 
    lite ledsen att det inte blev nåt söndag å måndag. 

vad tror ni om mina chanser? för om ägget släpper 24-48 (vissa säger 12-36 ) h efter positivt test. Var vi för tidiga då? 

• Solros22

Bim -4? 
    såg en svag skugga igår? idag syns den tydligare!! 

har känt mig gravid sedan i söndags så blev inte förvånad att det var positivt. 

men vågar inte tro eller hoppas än.. 

• Solros22

Bim idag. 

nu råder det inget tvivel längre. Läskigt, spännande, livrädd är nog orden som beskriver detta bäst?

• Solros22

Foodie92: kunde inte citera. Tack!! 🙏 

är så rädd å orolig. efter flera kemiska graviditeter har jag varit sjukt orolig varje morgon jag tagit ett test. Men nu är dom starka å efter bim. å brösten spänner och jag mår illa. När jag fick missfall i november i v7 kom aldrig illamåendet eller spänningarna riktigt.. så det känns annorlunda den här gången. Hoppas verkligen att det går vägen nu!! 

tack för pepp!!

Svar på tråden BIM Januari 2023