BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
Tråkigt Swave ❤️
Trefaldigmästareikärlek: känner igen de där angående kommentarerna, tröttsamt tycker jag 🙈 hoppas de känns lugnare att lyssna på processen bara.
Själv har jag ÄL flytningar ? Trots att gyn sagt att jag redan haft den, så kanske får det igen som beräknat? Skumt det här...
Hoppar in här då jag fick mens idag.
31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
3/1 Sannet - första barnet, andra försöket
4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC
11/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket, 2 tidiga missfall sedan i juli.
13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket
19/1 Anonymcola andra barnet
20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket
22/1 Frufröken, andra barnet, andra försöket
Är på äl +5. Känner absolut ingenting. Har lite ont i brösten, men det brukar jag ha efter äl. Har eventuellt lite ångest över mängden alkohol jag druckit under julen, om det nu visar sig vara något...
Hoppar in här!
andra försöket med barn nummer 4. Missfall i augusti i vecka 8 och har sedan dess inte försökt. Har ägglossning i dagarna och håller nu tummarna. BIM 13 januari.
Bim -5 idag och kunde inte hålla mig längre. Ett helt blankt test med ett testa tidigt från babyplan.
Jag antar att det inte är kört, men ställer in mig på att mensen anländer om mindre än en vecka. 🙂
Håller istället mina tummar för er den här gången 😁
Håller tummarna att det bara var för tidigt att testa!
Bim -5 idag och kunde inte hålla mig längre. Ett helt blankt test med ett testa tidigt från babyplan.
Jag antar att det inte är kört, men ställer in mig på att mensen anländer om mindre än en vecka. 🙂
Håller istället mina tummar för er den här gången 😁
Äl+11 och ett blankt test..så det blev inget denna gång :/ Åh, hade verkligen hoppats på att avsluta året med ett plus. Vill så gärna ha ett syskon, och det börjar bli jobbigare och jobbigare för varje gång det inte blev något nu :(
Håller tummarna för er nu, hoppas det dyker upp många fina plus i denna tråd!
Äl +4 här. Vi fick inte till det så ofta som vi hade tänkt den här gången.. Får lägga hoppet till spermiernas överlevnad 😄 Nu kommer den jobbiga väntan innan man kan testa!
Äl +4 här. Vi fick inte till det så ofta som vi hade tänkt den här gången.. Får lägga hoppet till spermiernas överlevnad 😄 Nu kommer den jobbiga väntan innan man kan testa!